Gå til innhold

Hvilket godis/ snacks er det minst kalorier i?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Slanker meg og skal ned MYYE ( 40 kg), og i påsken skal vi være gjester hos familie i 1 uke. Har derfor først og fremst som mål å holde vekten, for skjønner at en nedgang ikke er særlig realistisk.

 

Noen tips til hva jeg kan spise litt av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mørk sjokolade. jeg brukte den som er 86% kakao. Du orker ikke mer en noen få biter heller:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har også hørt om kokosboller.kan egentlig ikke skjønne hvorfor de skulle være så sunne,det er jo sjokolade og kokos i de...

 

vingummi er vel ikke så ille tror jeg.kan få tak i de uten sukker på helsekost tror jeg.

 

noe jeg synes er veldig godt er å knuse to kornmokjeks i et glass og ha et halvt beger med vaniljekesam oppi og rør sammen.kan ha noen bær også,men jeg elsker vaniljesmaken så jeg velger å ikke gjøre det.synes det er veldig godt!:)og ikke så usunt heller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kokosboller og sjokolademousse er jo ikke sunt det heller. Men det er nok sunnere fordi det skal litt mengder til for å komme opp i antall kcal. Det er jo så lett! Jeg vet ikke jeg, men er det jeg har hørt.

 

Ang. mørk sjokolade. Alle sier at man ikke orker så mye. Er det bare jeg som godt kan spise en 100 gram mørk sjokolade, å ha like lyst på sjokolade dagen etter? =P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke sunt med kokosboller, men det er ikke så mange kalorier i dem for de består i stor grad av pisket eggehvite (luft). Men det er både sukker og sjokolade så sunt er det ikke, selv om det er mange flere kalorier i en sjokoladeplate.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alt med måte :-)

jeg spiser noen smågodt hverdag, walnøtter også. bare for å dempe søt sugen.

gådd ned 3,7 på ei uke, men så drikker jeg shake til frokost og kvelds.

spiser ikke brød, pasta,potet og ris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HI her.

 

Vet det ikke er godis som er sunt, men ønsker det som det er minst kalorier i. Jeg teller kalorier, og går ikke på lavkarbo.

 

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lakris, eller fks IFA pastiller, kanskje ikke snop men :) Kesam med bær er ok, samt en smoothie du mikser selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gullfisker og saltstenger er "sunn" snacks... Disse er bakt ikke fritert. Mørk sjokolade, kokosboller, mousse og hjemmelaget gele er heller ikke av det værste du kan kose deg med.

å jada, det er sjokolade på en kokosbolle... Men prøv å ta ut innholdet av koksbollen og vei sjokoladeskallet, da vil dere innse at det er ett utrolig tynt skall med forsvinnende lite kalorier :)

 

Det viktigste av alt når man skal ned i vekt er ALT MED MÅTE, men det vet du jo alt ;)

 

Masse lykke til på veien mot ett lettere liv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11:57

 

Tusen takk!!

Allerede kvittet meg med 8 kg, og selv om mange flere skal av før jeg blir fornøyd ( og friskere!), så er jeg optimistisk! Denne gangen SKAL jeg klare det! ;-D

 

Takker så mye for tips! Tar gjerne i mot flere!

 

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker å kose meg med potetskruer eller potetgull som inneholder 40% mindre fett - (synes forresten de er mye bedre enn vanlig potetgull også) - men jeg trykker ikke i meg hele posen. Den kan fort vare i tre dager:)

Jeg holder også på med slanking. Har gått ned 8 kg her også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23:03:

 

Gratulerer!! ;o)

 

Hvor mange kalorier er det i skruer og "lett"-potetgull da?

 

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

445 kcal pr 100 gram. (Det er 150 gram i en pose med superchips), så man skal ikke bare stappe det i seg;), men jeg har det som belønning en gang i uka. Da kutter eg heller ned på et knekkebrød til kvelds i stedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Popcorn ( ikke den du popper men den posen du kjøper i butikken er sunnest)

2. Skruer

3. 40% mindre fett chipsen (i forsjellige varianter)

4. SEIGMENN

5. Mørk sjokolade (kokesjokolade spesielt)

 

 

 

Det værste du kan spise er hvit sjokolade, og disse kinder sjokoladene og lilla påske egg!! Men de er jo såååå god da hehehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...