Gå til innhold

Skal, skal ikke "sladdre"?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Dette dreier seg om min problemfyllte niese på snart 15 år. Går ikke inn i hva slags problemer det dreier seg om men det er mer enn hva de fleste har med sine tenåringsdøttre.

Min niese har fått seg ny kjærste og denne gutten kjenner jeg litt til. Jeg vet også at han røyker hasj og ikke er det vi kaller for "mors beste barn. Ville dere sagt i fra til foreldrene til jenta? Vet at dem fra før av neppe er helt imponert over datterens kjærstevalg da han er innvandrer.

 

Og ja, jeg vet med 100% sikkerhet at han røyker hasj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville "sladret" fordi foreldrene trenger å ta en alvorsprat med denne jenta. Det er ikke nødvendigvis lurt å ikke la henne treffe ham - det kan ha motsatt effekt - men forklare at hasj ikke er noe å flørte med. Det kan hende en 15-åring tar det innover seg. Det kommer litt an på hvor moden hun er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde jeg sakt fra om ja.

Hadde blitt veldig sur om mitt barn hadde vært sammen med en slik og min søster ikka sa noe når hun viste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg ville sakt det.

Det er bedreat hun hater deg enn at hun ødelegger livet sitt. Jeg har selv holdt på en liknende hemmelighet alt for lenge. Det førte til at 20 års rusmisbruk og et dødsfall ikke ble avverget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, helt klart. Om datteren min begynner å date sånne gutter når hun blir tenåring, vil jeg veldig gjerne vite det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt klart JA!

Jeg hadde blitt rasende om mine søsken hadde visst noe så viktig og ikke informert meg. Jo, tidligere man kan ta grep, jo bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...