Gå til innhold

Vondt øverst i magen; grunn til bekymring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er litt svimmel i tillegg...

Vet jo at det ikke er lett for dere å svare på, men det er alltid greit å høre andres erfaringer.

Lillebror gir tegn fra seg, så sånn sett er jeg ikke bekymra..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er 30+5 forresten....

Skrevet

Ring føde/jordmor. Bedre å sjekke en gang for mye, enn en gang for lite. Jeg var uvel og hadde smerter øverst i magen rundt uke 36. Lege på gynekologisk poliklinisk ville ha meg inn for å ta noen blodprøver, og da var det kun et magevirus og ingen svangerskapsforgiftning.

Skrevet

Takk.

Men kan det altså være tegn på svangerskapsforgiftning? Er litt lite opplyst, tror jeg.... :)

Skrevet

Jeg har vann i hender og føtter og utslag på protein i urin, og fått beskjed om at jeg skal passe på hvis jeg får vondt øverst i magen og blir svimmel. Kan være et tegn på svangerskapsforgiftning, så hadde jeg vært deg hadde jeg nok fått sjekket det opp...

Skrevet

Takk igjen :)

Det gav seg utover dagen, så jeg håper det ikke var noe. Men kommer til å sjekke det om det komme tilbake!

Skrevet

Hei :)

Jeg sliter med det samme, jeg verker veeeldig øverst i magen, i ribbenskanten på høyre side.

Jeg tok blodprøver sist uke da jeg var til kontroll, alt var fint på dem, så legen mente det kunne forklares med at det er magemusklene som strekker seg og kanskje revner..

Ingen grunn til bekymring fikk jeg beskjed om! :)

Veldig vondt er det i allefall!!

Håper det er noe som går over, så god bedring til deg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...