Gå til innhold

Hvem selger disse gode gamle trehjuls-sykkelene da?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Såpass ja, synes det er så lemge siden jeg har sett dem. Men så har jeg ikke sett etter dem før heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjøpte nettopp DBS trehjulsykkel (gode gamle!) på XXL (sportsbutikk).

De hadde den på tilbud i januar og februar, kanskje de har det ennå?

 

Det finnes dessverre bare en størrelse nå, den aller største som vi hadde da som nummer to da vi var små, er ikke lenger å få tak i. Men vår 5-åring sykler fortsatt uten problem på trehjulssykkelen sin. Vi har bare stilt opp setet og styret, så den passer fint ennå.

 

(Hun har trehjulssykkel, og skal ha det til hun begynner på skolen. Får ikke tohjuling før det.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ha i bursdagsgave til en 1-åring, så det er supert a den er liten.

Tohjuling får de når de sommeren nærmest 3-årsdagen, så den holder i lange baner.

 

Fant en på xxl-nå til 499,-

Hva betalte du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For et ekkelt spørsmål, du 10.56 (første innlegg med det klokkeslettet!)

Så slem du er!

Håper forøvrig at du har hørt om trafikkforståelse, bremserefleks og sidesyn...

 

Til du andre 10.56;

tror det var det vi betalte, ja...men husker ikke helt om 499,- var slagsprisen eller den opprinnelige prisen. Beklager...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mente absolutt ikke å være slem men tenkte det va rnoe galt.

Er jammen ikke rart det. Hadde jammen reagert om jeg hadde sett et så stort barn på 3hjulsykkel. Stakkars jente!

Antagelig ender jenta opp som hun jenta som moren skrev om her om dagen. Hun som ikke turte lære seg sykle fordi hun var redd ramle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående stort barn, så tullesykla jeg lenge på trehjulssykkelen. Setet var brukket av, men jeg satt med rumpa på "bagasjebrettet". Morsomt. Dette var inne i en låve da, så det var ingen som så det.

Tror det stod "Lemus" eller noe på trehjulssykkelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var lita på 70-80-tallet, var det helt vanlig å ikke ta i bruk 2-hjuling før i 6-7-årsalderen. Disse bittesmå 2-hjulingene med støttehjul var ikke på markedet, rett og slett. Ingenting galt i at en 5-åring sykler på 3-hjulssykkel - moro er det også :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De er super de sykklene.Men til en på år så blir det litt tidlig ,for de er stor,så passer bedre fra 2år vil jeg si.spørs hvor lang i bena de er.Min jente nådde ikke pedalen før litt over 2år.1 var veldig tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er klar over det.

Men han er stor av vekst og tredjemann i flokken så trengte igrunn ikke noe annet. Prøvde da å tenke litt framover istedetfor å bare kjøpe noe bare for å kjøpe en bursdagsgave.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda er jo greit det.Men hva med å kjøpe det til 2årsdagen istedenfor da? De er beregnet fra 2-5år ca.

Hva med løpesykkel istedenfor da?Stor hit her,og veldig bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...