++juni2011++fødeklar!!! Skrevet 5. april 2011 #1 Skrevet 5. april 2011 Hvilken har fungert best for dere?
Juliprinsessene Skrevet 5. april 2011 #2 Skrevet 5. april 2011 gaviscon men bare den flytende! tablettene funker ikke på meg:/
charlie81 Skrevet 5. april 2011 #3 Skrevet 5. april 2011 Gavicson tabeletten har virka inntil nå nylig... Akkurat nå så aner jeg ikke hva jeg skal prøve... Nettene er et mareritt,brenner som fy i halsen... Så den siste uken har vært tøff med lite søvn å mye våking.... Men håper jeg finner noe lurt på apoteket i dag som VIRKER )))
merkin Skrevet 5. april 2011 #6 Skrevet 5. april 2011 gaviscon mikstur/tabl har fungert best om natten. Synes link har gitt best effekt på dagtid.
babar Skrevet 6. april 2011 #7 Skrevet 6. april 2011 Gaviscon mikstur funker om natta, men tar det bare når det er heeelt krise! Smaker så pyton at jeg brekker meg. Kan ikke svelge noe etterpåheller, for da forsvinner effekten. Er så heldig at jeg var i Spania når halsbrannen satte inn for fullt og fikk kjøpt noe som heter Almax på apoteket der. Det funker! Det har ca samme innhold som Link, men funker myye bedre.. Kjenner du noen som skal til Spania kanskje? =) Lykke til, og full medlidenhet herfra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå