Gå til innhold

Inspirert! Noen som vil gjette på hvordan vi er utfra barnets navn + liten tilleggsinformasjon??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ungen heter Gabriel og deretter et uvanlig oppkallingsnavn som hans oldefar het og som pappaen også har som mellomnavn.

 

Vi vet ikke om vi vil ha noen flere barn.

 

 

 

Noen som har lyst til å prøve seg på noen antagelser om oss? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alder på dere: slutten av 20 årene

Sterke fammiliebånd på farens side, sansynlig vis en gammel fammiliebedrift, for eksempel jordbruk men kan også være noe annet.

 

Råtipping er at dere bor i en mindre by, mn at mannen din har odel på en gård.

 

Har egentlig ingen anelse :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at du kanskje er litt yngre enn mannen din, og at dere er godt gift. Tipper dere bor på et mindre sted i midtnorge. Du jobber som sykepleier/akupunktør mens mannen din har eget firma.

 

Hehe, ingen aning, men er moro å gjette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er gøy sånn på formiddagen! =) Noen flere som vil gjette før jeg avslører hva de som allerede har svart tok riktig/galt på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper at du er hjemmeværende. Går i rutete kjole hele året, med skaut på hodet mens mannen din klaterer i denne snakkende stund, det høyeste fjellet...mount everest!

 

Har jeg rett??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tipper dere har høyskole utdanning begge to, har vert samboere over lengre periode! muligens gift.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjetter at dere er ganske religiøse av dere, har relativt god råd, er gift og bor i enebolig.

 

Liker å leve et stille, rolig liv og har god kontakt med nærmeste familie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar, alle sammen :)

 

10.31: Gjennomsnittsalderen vår er i slutten av tyveårene, men egentlig er jeg i begynnelsen av tyveårene og han i begynnelsen av tredveårene ;) Det er en tradisjon med familiebedrift i hans familie, men ikke som pappaen har valgt å følge. Men bra gjettet fordet!

Han har ikke noe odel på en gård.

 

10.36: Veldig godt gjettet på to av tingene! Jeg er yngre enn han og han har eget firma :) Resten er ikke helt riktig. Vi er ikke gift, bor ikke i midtnorge, men i Oslo. Og jeg er verken sykepleier eller akupunktør. Men gir deg to gode poeng for gjettinga di :)

 

10.41: Null poeng ;P

 

10.43: Flink. Vi har vært samboere lenge. Men vi har ikke høyskoleutdanning. Han har universitetsutdannelse og jeg driver på med min.

 

10.51: Ikke så bra gjettet. Hehe. Vi er absolutt ikke religiøse (selvom vi valgte et bibelsk navn på ungen), er ikke gift og bor i leilighet, ikke i enebolig. Vi har helt ok inntekt. Han tjener bra, jeg er student og bidrar derfor ikke så mye økonomisk. Vi lever ikke så veldig stille og rolig, helt vanlig aktivt. Men vi har god kontakt med nærmeste familie, så den får du poeng for :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10:43 her;p

 

Gøy dette på en slapp formiddag:p Hadde faktisk tenkt å skrive høyere utdanning:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...