Lise259 Skrevet 5. april 2011 #1 Skrevet 5. april 2011 Dette blir vårt 3 fersk forsøk, så gruer meg litt... Vi får denne gangen Albyl-E og Prednisolon(blodfortynnende) og skal bruke nesespray for første gang. Lurer litt på å prøve baby klister også, er det noen som har gode erfaringer med det??? Og hvor får jeg tak i det. Og åssen funker det sammen med resten av medisinene??? Noen råd der ute ellers?? Har hatt øre akupunktur denne gangen også, mannen min har hatt 3 behandlinger og jeg 2. Vi sliter med dårlig sædkvalitet....
shalin Skrevet 5. april 2011 #2 Skrevet 5. april 2011 Hei. Jeg har prøvd baby klister,uten hell på meg iallelfall. Det fåes kjøpt i noen helsekostbutikker,søk det opp på google.(jeg bestilte min fra Danmark) Jeg er i gang med vårt 4 innsett,og fikk også Prednisolon og Albyl-E denen gang,jeg satt inn på torsdag,så jeg håper Prednisolon hjelper!! Dessverre så er det vel ikke så mange tips jeg kan gi,det er jo kroppen selv som bestemmer dette her.. skulle ønske de kunne finni opp en lim de kunne festet disse eggene med;-) Masse lykke til!
Lise259 Skrevet 8. april 2011 Forfatter #3 Skrevet 8. april 2011 Ingen her som har prøvd babyklister???
popstar Skrevet 8. april 2011 #4 Skrevet 8. april 2011 Jeg har prøvd, resulterte med MA uansett! Det som skjedde var at jeg var til utskraping der de ikke fikk alt. 3,5 mnd etter så kom klumpen ut (slimhinna)!!! Om det tok så lang tid pga babyklister vet jeg ikke. Men enten så sitter`n eller ikke;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå