*Lissja* Skrevet 5. april 2011 #1 Skrevet 5. april 2011 Uff, jeg sliter så med å legge bort bekymringer.. er bare så rart å ha vondt i rygg osv hver dag (menssmerter). Er i dag 4+5. Går dette bra skal det jaggu feires! ) Håper å få svar på hcg-nivå i dag..(tatt i går). Hvordan er det med dere andre? )
Atterengang Skrevet 5. april 2011 #2 Skrevet 5. april 2011 Hei:) Jeg greir faktisk å ikke bekymre meg. Noen ganger så kommer det en liten tanke, men den bare feier jeg unna.. Det har ingenting for seg og bekymre seg.. Kommer ikke noe gått ut av det.. Smerter hadde jeg også når jeg var 4-5 og 6 uker på vei.. Det var værst den første uka, så avtok det litt i uke 5 og 6. Å nå kommer det svært sjeldent.. Onsdag forrige uke måtte jeg legge meg i fosterstilling på sofan et lite sekund, det var så vondt! Å dagen etter skulle vi på UL, der så vi hjertet som slo. Så smerter er bare et tegn på alt areidet som skjer der nede:) Er idag 8+3 faktisk:)
*Lissja* Skrevet 5. april 2011 Forfatter #3 Skrevet 5. april 2011 Jeg har ei jente fra før på 9 år, noe som jikk uten problemer, men har etter henne mistet 3 ganger, derfor bekymret nå. Men som du sier er det jo liten hensikt i å bekymre seg..sikkert ikke godt for kroppen heller:/
Hedda39 Skrevet 5. april 2011 #4 Skrevet 5. april 2011 JA!! Dessverre så må jeg si at jeg bekymrer meg!! Jeg er helt i startsgropa, og kjenner ingenting. Jeg hadde håpet jeg kjente litt i magen, rygg osv,... Det blir bare så uvirkelig for meg at jeg er gravid. Litt ømme pupper er alt,.... Men får prøve å tenke at dette skal gå bra,... Helt frem til desember:)
*Lissja* Skrevet 5. april 2011 Forfatter #5 Skrevet 5. april 2011 Fordeler og ulemper med alt ja.. ømme pupper, kvalme og menssmerter her, men skulle liksom gjerne hatt mindre menssmerterf.eks. De som uroer meg mest. Lykke til for oss;p )
FirstAidKit Skrevet 5. april 2011 #6 Skrevet 5. april 2011 Jeg er også helt i startgropa her, fikk positiv test idag. Er gravid for andre gang nå. Første graviditet endte i en SA i uke 8 i februar. Så nå sitter jeg her og venter på å miste igjen. Føler overhodet ingen glede enda. Bare tanker om at dette går galt. Eneste som er positivt med dette, er at det ser ut til at jeg er ganske så fruktbar! For ble gravid igjen etter første forsøk Så det er jo en liten trøst
BeBe_83 - nr 2 i oktober Skrevet 5. april 2011 #7 Skrevet 5. april 2011 Jeg er ikke sååå nygravid lenger, i 2 trimester på torsdag. Vil ikke egentlig si at jeg bekymrer meg så veldig, går ikke rundt å tenker så mye på det, men føler meg ikke gravid, og er absolutt ikke trygg enda på at det kommer til å gå bra. Har lite symptomer og ikke noe mage, har også hatt en god del blødninger, men har fått bekreftet liv ved 2 ul. Det blir mer virkelig når magen kommer, og ikke minst når man begynner å kjenne liv. Selv om det for all del er nok å bekymre seg over da også hvis man går inn for det, så blir det for de fleste litt enklere da
LeMaRa Skrevet 5. april 2011 #8 Skrevet 5. april 2011 Jeg er nok ganske rolig, men det hender jeg lurer på om alt er bra med spiren, om det i det hele tatt er noe der. Er 7+2, tror jeg. Men jeg har ei prinsesse på 11 mnd så er ganske rolig.. Tendenser til rygg/menssmerter innimellom, men vet og husker at det er normalt. Og følte meg ikke gravid før magen begynte å komme da jeg var 4-5 mnd på vei sist... Men like greit, for med ei så lita snuppe på hjemmebane så trenger jeg å holde fokus på henne he he.. Kommer nok ikke til å være like utålmodig som sist med alt av milepæler o.l. nå tror jeg Gratulerer og lykke til videre i hvert fall!
85 :-) Skrevet 5. april 2011 #9 Skrevet 5. april 2011 Jeg er kjemperedd. Livredd for å miste. har skjedd en gang før. Den gangen gikk det greit for jeg var så ung. Nå vil jeg veldig gjerne få det til og er livredd. Sjekker etter blødninger hele tiden. Gleder meg til jeg passerer de første 12 ukene. Er nesten 6 nå. Halveis til "trygghet"
Kafo - julibaby12 Skrevet 5. april 2011 #10 Skrevet 5. april 2011 Har det helt likt. 4+4 i dag og er veldig redd for at noe skal skje. Hvertfall med alle de menssmerte-liknende greiene. Men har helt ekstremt ømme pupper og halsrbrann så får hvertfall bekreftelse derfra at jeg er gravid. Snakket med legen om det og hun klarte å beroligge meg litt da, så klarer å være rolig også nå. Gleder meg til jeg runder 12 uker da skal jeg juuuble!
Phoenix1 Skrevet 5. april 2011 #11 Skrevet 5. april 2011 Jeg klarer ikke å la være å bekymre meg nei... kjenner etter symptomer og tegn hele tiden nesten. Veldig redd for at det skal gå gale ja... :-/ Har veldig mye smerter i ryggen og. Jeg e 5+4 i dag. Har svidd av 4 graviditetstester og...hehe...hadde jo sikkert holdt lenge med en...men men...for en ukes tid siden tok jeg en sånn digitaltest med ukeindikator. Da viste den gravid uke 2-3. Tok en ny i dag og da stod det gravid 3+. Så det skjer nå noe der inne iallefall. :)
TurboMaria Skrevet 5. april 2011 #12 Skrevet 5. april 2011 4 tester? Jeg tok to tester i hele forrige uke og en i går. Hehe. Jeg hadde en blødning helt i starten (skal være i uke 7 nå), og jeg er sikker på at jeg har mistet. Det verste er at jeg ikke har noe symptomer. Så jeg bekymrer meg masse. Skal ta blodprøve i dag, og så skal jeg på ul på lørdag, Hååååper det fortsatt er noe der!!
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 5. april 2011 #13 Skrevet 5. april 2011 Jeg er 5+3 og de gangene jeg blir engstelig så kutter jeg bare ut å henge her inne!!! Man kan bli rar av å være her hver dag, så jeg prøver å ikke lese så mye og hopper glatt over overskrifter som kan dreie seg om sånne MA/SA osv... Men i utgangspunktet er jeg lite bekymret =))
*Lissja* Skrevet 5. april 2011 Forfatter #14 Skrevet 5. april 2011 Veldig godt at dere deler tankene deres:) Godt å høre at jeg ikke er alene om å være bekymret til tider.. jeg har enda smerter som kommer oggår..stort sett der hele tiden, men bedre å være i ro. Bir mye sofasliting Ringte legen for å høre etter hcg i dag men det hadde de ikke svar på før torsdag.... må vel smøøøre meg med tålmodighet hehe.
*Lissja* Skrevet 5. april 2011 Forfatter #15 Skrevet 5. april 2011 Veldig godt at dere deler tankene deres:) Godt å høre at jeg ikke er alene om å være bekymret til tider.. jeg har enda smerter som kommer oggår..stort sett der hele tiden, men bedre å være i ro. Bir mye sofasliting Ringte legen for å høre etter hcg i dag men det hadde de ikke svar på før torsdag.... må vel smøøøre meg med tålmodighet hehe.
Mamman til Sandra Skrevet 5. april 2011 #16 Skrevet 5. april 2011 jeg er i uke 10 eller 11 er ikke helt sikker skal til legen til mandag igjen føler meg ikke veldig gravid når begynnte dere og føle dere gravide til tross for symptomer som mange turer på do og være sultne stikking i livmoren og det vanlige? mista i august rundt uke 7 så har klart meg lenger nå nå er jeg spent om alt er bra med spiren men er redd jeg ikke får vite dette på mitt første lege besøk . noen som vet hva som skjer på første lege besøk???
Tippi 26.11.2011 Skrevet 5. april 2011 #17 Skrevet 5. april 2011 Enig med solfrøken-♂♂ + ?, når jeg blir litt for engstelig kutter jeg ut BIM. Det er litt for mye om SA og MA her inne. Har selv hatt både SA og MA, og det har vært kjipt. Men klarer å tenke at det var nok best at det gikk slik, fordi det har vært noe galt med spiren da, og kroppen har funne ut av det og ordnet opp selv. Vi har noen fantastiske kropper som gjør så godt de kan, og når det er meningen at det skal gå bra, så går det bra. Så bare gjør som legen min sier: Slapp av, kos deg og rug vidre!
Eplebiten Skrevet 9. april 2011 #18 Skrevet 9. april 2011 Når jeg er inne på internett og leser er jeg kjempe bekymret, men sånn ellers prøver jeg å ikke tenke så alt for mye over det. Er litt småbekymret for har ingen symptomer, merker ikke at jeg er gravid utenom at jeg er litt mer trøtt enn vanlig. Positiv test kom som et sjokk på meg, men glad jeg fant det ut så seint som i uke 8+4. Tenk å gå rundt å bekymre seg fra uke 4 da. Men prøver å tenke at det er faktisk ingenting jeg kan gjøre. Det går som det går.
*Lissja* Skrevet 9. april 2011 Forfatter #19 Skrevet 9. april 2011 Åh det må bare være egnialt da, å finne det ut så sent.. har man nånn 8 uker er jo riskikoen mye mindre også)) Lykke til! )
Eplebiten Skrevet 9. april 2011 #20 Skrevet 9. april 2011 Føler meg litt heldig egentlig Nå er det bare å krysse fingrene og håpe at alt går bra de neste ukene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå