gormine Skrevet 5. april 2011 #1 Skrevet 5. april 2011 Jeg har termin til helgen. Men jordmor mener at siden ejg er førstegangfødende og overvektig er sjansen stor for overtid. Hun ringte til fødeklinikken for å høre med dem om litt diverse, tror eg enentlig hun ville de skulle sette meg i gang. Og ringte meg oppigjen senere og sa at det ville de ikke. Men de ville at når jeg kom på fødeavdelingen så skulle anestesilege kontaktes umiddelbart. Hva betyr det det? At jeg MÅ ta epudural? Hadde i grunn bestemt meg for ikke noe smertestillende, fordi jeg har en del venner som har hatt litt ubehagelige opplevelser med det, som f.eks, den bare funket på halvesiden, eller fødselen tok mange timer. Og jeg anser vel meg selv til å ha høy smertegrense. (i tillegg ikke glad i sprøyter:P) Så,det at de skal kontakte anestesilege med en ganghva betyr det-?
fagremøy med ♥♥♥♥ Skrevet 5. april 2011 #2 Skrevet 5. april 2011 hvorfor skal de kontakte anestesilege med en gang? den skjønte ikke jeg heller... er selv overvektig å det har aldri vert snakk om å kontakte anestesilege eller sette meg i gang selv om jeg er overvektig... hørtes helt tullete ut spør du meg! nei bare si at du vil prøve å føde uten og OM du vil ha anestesi gir du beskjed selv.... tror jeg hadde blitt mektig irritert på JM!!!! med min første fødte jeg 11 dager før tiden til tross for overvekt og har med mine to andre hatt stryrtfødsler uten epidural... så om de ikke har en veeeldig god grunn bør du slippe! er nå i uke 27 med nr 4 å skal ikke settes i gang eller ha epidural etter planen min hvertfall lykke til med fødselen du )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå