Ønskebaby08*12 Skrevet 5. april 2011 #1 Skrevet 5. april 2011 Tenkte jeg skulle teste dette med grapefruktjuice og/eller hostesaft, og se om det gir noen fart i sakene (myte eller ikke myte, det skader ikke å prøve ) Men, jeg lurer på når skal jeg begynne å ta grapefruktjuicen og hvor lenge? Holder det med et glass om dagen? Ettersom jeg har skjønt skal jeg ta hostesaft i dagene før forventet el, for å få mer el-slim, har jeg forstått det rett?. Noen som har erfaringer med dette?
Mummimamma<3 Skrevet 5. april 2011 #2 Skrevet 5. april 2011 Når jeg ble gravid med sønnen min, tok jeg en skje med solvispect hostesaft før leggetid dagene rundt eggeløsning. Testa ikke etter EL så begynte ei uke ca før forventa EL og 2-3 dager over kanskje? Vet lite om hvor lenge man må bruke det, men her funka det første mnd jeg testa det ut Kanskje en kombinasjon av at jeg var veldig avslappet den mnd Ellers tror jeg det funker inn på slimhinnene så det blir lettere for sædcellene å passere, og egget for å feste seg (mulig mer elslim da ja?) LYKKE TIL
Ønskebaby08*12 Skrevet 5. april 2011 Forfatter #3 Skrevet 5. april 2011 Takk for det krysser fingrene for at det vil fungere Går på akupunktur for å få orden på syklusene også, så nå settes alle kluter inn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå