Gå til innhold

Kan jeg være gravid??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har egentlig forsøkt nå i 8 mnd å bli gravid, etter at jeg tok ut hormonspiralen jeg hadde sa legen at jeg nok kom til å bli fort gravid. jeg har ventet å ventet men ingen lykke.

Men nå sitter jeg 4 dager over tiden med ventet mens, den pleier aldri å være forsinket tvert imot kommer den gjerne heller 1-2 dager før tiden.

Jeg har fått noe lignende hvit utflod å er konstant sulten, har endel luft i magen, noe som kjennes ut som sterke menssmerter (men ingen mens kommer), er utrolig hissig ( men ikke så unormalt rundt den tiden av mnd), blir utrolig fort trøtt men sliter med søvnen om natten..

Dette er noe av det jeg kommer på i farten, er det andre som har det slik eller vet noe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta en test så finner du veldig fort ut av det. Kan jo høres ut som om du er gravid, men det vet du ikke sikkert før testen er tatt =)

Skrevet

Ta en test, ta en test!

Skrevet

Hos meg har alltid hyppige dobesøk (tisser ofte) vært et sikkert tegn i tillegg til hva du skriver :) Ta en test og hold oss oppdatert! Dette er spennende, og jeg krysser fingrene for at du er gravid :) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...