♥lykkelig♥ Skrevet 5. april 2011 #1 Skrevet 5. april 2011 Ble jo strippet av jordmor på føden i går, hatt MASSE vondter etter det. hostet en del istad, så kjente jeg det kom noe ut.. Når jeg gikk på do, kom det MASSE brunt sliim (unnskyld ekle detaljer) Noen som vet hva dt betyr?! Slimproppen min har jo gått over 2 omganger for uker siden, helt blankt.. Skjønner ikke at det går ann og ha så mye slim der inne.. Vet noen om dette er tegn på noe spesielt? Håper da for guds skyld dette er helt vanlig.. :-P æsjameg.... Vil ikke ringe føden IGJEN...
Gjest Skrevet 5. april 2011 #2 Skrevet 5. april 2011 Tror nok det var slimproppen som gikk nå og ikke for noen uker siden. Slimproppen er ikke blank, tror jeg. Jeg har til tider hatt mye utflod som er ganske vanlig, og den er blank. Da jeg var gravid sist, gikk slimproppen på sykehuset, og den var sånn brun slimete (unnskyld beskrivelsen). Håper dette svarer på noe av det du lurer på.
♥lykkelig♥ Skrevet 5. april 2011 Forfatter #3 Skrevet 5. april 2011 Er ganske sikker på at slimproppen gikk for noen uker siden, men kanskje ikke alt. :-) fikk det nesten litt bekreftet av jordmor når hun rotet oppi der.. :-P Den kan være blank - og med blodspor i. (men det hadde ikke jeg) Men det at det skulle komme såå myye slim (brunt) etter strippinga i går, ble jeg helt satt ut av.. Derfor håper jeg det er noen som kanskje har opplevd det samme.. (?) Hun sa jeg kunne blø litt der nede etter stripping..Blødde litt med en gang i går, men ikke mye.. men dette var MASSE slim altså :-/ Kan det ha vært de hinnene hun løsnet på? :-/
Erill Skrevet 5. april 2011 #5 Skrevet 5. april 2011 slimproppen min gikk 2 uker før jeg fødte. men da fødtselen begynte, før jeg fikk riene. begynte det å renne brunt tykt slim. så kanskje det er starten får deg.
Plutselig_gravid Skrevet 5. april 2011 #7 Skrevet 5. april 2011 Glemte å skrive at det startet sånn med begge mine Tipper du føder i dag eller i morgen:)
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 5. april 2011 #8 Skrevet 5. april 2011 Da slimproppen min gikk forrige svangerskap (4 dager før jeg fødte) var den gul/brun og ganske så tjukk konsistens (var litt sånn geleaktig), det var ikke tvil om at det var slimproppen for å si det sånn, men har hørt at både farge og konsistens kan være individuelt... I svangerskapet denne gangen og spesielt de siste ukene, er i uke 37 nå, har jeg masse, masse blankt seigt slim, kan tørke og tørke og tørke, men slimer fortsatt veldig, veldig masse... men vet med sikkerhet at dette ikke er noe slimpropp, husker så altfor godt hvordan slimproppen var i forrige svangerskap! Brunt/gult med litt striper av blod på er jo ett svært godt tegn på nærtstående fødsel da, oi, oi, oi Krysser fingrene for at det skjer noe ganske snart ja )) Lykke, lykke til )) Stooooor klem fra
April-11+ en til? Skrevet 5. april 2011 #9 Skrevet 5. april 2011 Lykke til, håper det skjer noe for deg i løpet av kort tid:)
RockMyWorld Skrevet 5. april 2011 #10 Skrevet 5. april 2011 Spennende, tror dette er starten for deg! Lykke til!
♥lykkelig♥ Skrevet 5. april 2011 Forfatter #11 Skrevet 5. april 2011 Det skjer ikke så mye her i gården enda.. :-/ Hååper så inderlig at det skjer av seg selv før torsdag! Takk for alle lykke-ønskningene folkens <3
flypapir Skrevet 5. april 2011 #12 Skrevet 5. april 2011 Kjedelig da, men kvelden er heldigvis enda ung! Du kan jo prøve å stimulere brystvortene litt for å se om det tar seg opp!? Evt bare legge deg og håpe det pang-starter iløpet av natta Jeg sitter også her og hååååper at noe er igang. Har ganske regelmessige kynnere nå, men tør ikke tro at det skal ta seg opp :S Lykke til videre, til helgen er hvertfall dette over!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå