Gå til innhold

Hvor mange dager igjen, TIRSDAG 5 april? :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

19 dager til ul termin:-) og 16 til mens termin:-)

vært hos jordmor i dag å alt er bare fint med turbo i magen;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

11 dager igjen til ul termin, men er førstegangs så statestikken tilsier at jeg går over den datoen:) ikke lenge igjen uansett da!

ligget med rier de siste nettene nå som stopper opp, konstante menssmerter og stram i ryggen...... spennende!!

Skrevet

jeg har 11 dager igjen, men det kjennes ikke ut som han blir værende der inne så veldig lenge.. blir spennende å se:)

Skrevet

13 dager igjen :) våknet med skikkelig tak i korsryggen, ekstreme mensmurringer, løsere mage og en del slim i dag så er nok ikke så lenge igjen til snuppa vår ankommer tenker jeg :)

Skrevet

47 dager

Skrevet

32 dager igjen til ultermin og 27 dager igjen til menstermin :)

Skrevet

17 dager igjen til planlagt KS :)

Skrevet

2 dager igjen...er førstegags og har ikke en gang antydninger til verken murringer eller kynnere, så prøver å forberede med på å gå over tiden.

Skrevet

47. Nærmer seg innspurten sakte med sikkert!

Skrevet

26 dager igjen i dag. Har masse kynnere, endel vonde mensmurringer og litt antyding til slim. Har i tillegg brystspreng, så håper ikke det er så altfor lenge til hun kommer :-)

Skrevet

36 dager igjen. Har ingen kynnere (som jeg kjenner), noe murring..regner med det kommer snart..?

Skrevet

10 dager over i dag! Håper det skjer noe i løpet av neste døgn:)

Skrevet

11 dager te keisersnitt eller å bli satt igang.....går sent disse dagan no ja,men snart..

Skrevet

1 dag til U-Termin...!!! også blir det vel noen dager over tenker jeg ettersom det er 0 tegn på at fødselen nærmer seg.

Dagene gå litt tregt og vi ser frem til å bli ferdige;)

Skrevet

86 dager igjen her :)

Føler tiden flyr fra meg! :o

Skrevet

68 dager igjen,som jeg håper går like fort som de andre dagene har gjort :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...