Gå til innhold

Hvor mange dager igjen, TIRSDAG 5 april? :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nå 8 dager på overtid.. *blæh*.. Men skjer noe snart tipper jeg :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

9 dager til UL-termin, og 13 dager til menstermin. Veldig spennende er det uansett. Jobber hardt med å ikke bli utålmodig enda ;)

Skrevet

19 dager igjen her ;)

Skrevet

25 dager igjen:)

Skrevet

9 dager til ultralydtermin og 15 dager til menstermin. Er blitt kjempeforkjølt, så må vel bare utsette fødsel litt nå, selv om jeg hadde tenkt til å føde denne uken ;p

Skrevet

5 dager igjen til ul-termin :) også kommer jo dagene man skal gå over da...

Skrevet

Her er det 1 eneste dag igjen ;DDD KS i morgen. Får telle timer jeg nå da hehe... 22 timer igjen!

Skrevet

17 dager igjen :)

Skrevet

18 dager :) Skal ha modningsakupunktur + ekstra UL i dag :)

Skrevet

13 dager igjen her.. Håper han kommer rundt termin. Har ikke tid til noe før:) vi har akkurat flyttet inn i nytt hus, så det er nok av ting som skal være iorden!

Skrevet

27 dager igjen:)

Skrevet

21 dager igjen og "fødeklar" i dag! Første dag av permisjon :-)

Skrevet

35 dager igjen her :) Tiden går sakte men sikkert fremover..

Skrevet

17 dager igjen........... regner med at det blir lange dager. Men vil ikke ha henne ut noe særlig før (noen dager før er ok).

Skrevet

24 dager igjen til termin! =)

Kan gjerne komme noen dager før, eller på datoen (i allefall ikke mye over) da jeg "har planer" om å delta i konfirmasjon til lillebroren min 15 mai =P

Skrevet

31 dager til termin.. men hodet er nå så langt ned at legen tror at jeg går maks en uke til.. ( men det har han sagt siste 4 ukene også).. :)

Skrevet

39 dager til termin!!! Tikk takk....tikk takk....

Skrevet

17 dager her... og jeg er i fornektelsesfasen..klarer liksom ikke å ta innover meg det som skal skje. Noen flere som har det sånn? jeg VET jo at jeg skal gjennom fødsel ila de neste ukene og at livet for alltid vil bli annerledes, men jeg klarer liksom ikke å forholde meg til det.. vanskelig å forklare. føles bare helt uvirkelig!

Skrevet

Tre dager igjen.... Hadde en tøff natt med det jeg trodde var rier, som roet seg etter noen timer.

Skrevet

- 11 dager her og INGEN tegn til fødsel. Har en syk mann her, så det er kanskje like greit... Han har heldigvis sluttet å spy, men har fremdeles litt feber.

I morgen blir det uansett igangsetting, så nå skal jeg prøve å slappe av litt før jeg må til bhg og hente to småtroll, ordne middag, varte opp mannen ++

Litt sliten, men ved godt mot :)

Skrevet

Har 12 dager igjen til ks,skal bli godt å bli ferdig nå... Gleder oss til å møte lilleskatten nå :))))

Skrevet

67 :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...