Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Der fikk eg det opp:p....

giftemål på deg ALDRI desverre.... that`s tha way-...... to bad for u:D

nei da :P får opp 2013, men vet eg har sett på deg før ang dette men husker ikke hva eg sog da :P husker du? men legger kort på deg når eg får de :D hater å vente.....:(

*LERSÅJEGGRINER* hukommelse finns ikke her igården jeg bor i en bolle og jeg er den største gullfisken du kan tenke deg :P huff men 2013 er jo supert det da ;) slapp jeg å bruke skattepengene på det ;) hehe off *ler* blir det nytt tv heller <3 tven røyk i går :o blæ... men setter pris på at du vil se igjen ;)

hehe hadde eg sagt 2016 så hadde vel det og vert et fint år:p haha det er ikke mulig :P men skal se mer på deg, er litt kort i svara her inne no ser eg, men med 2 unger som henger over deg og gjerne skal hjelpe til er det ikke så lett å spå og skrive og tenke og leke samtidig :P

Annonse

det er jo fullt forståelig ;) jeg prøvde d igår når lille var våken hehe å ha han er som å ha 2 me ADHD til tier. hehe snakk om å være full av energi. han hoppa på pcen når han sto å holdt seg i meg og klatra på magen skulle helt hoppe fra skuldrene mine og ner på sofaen, rart at han der ikke kan gå ennå. *flirer* men i dag er det ro å fred i stuen :) ennå jaffal, gubben er ute å fisker lille i barnehagen AAAAAwww nyt stillheten mens du kan <3 :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...