Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hei :) Prøver meg her også (samme som innlegg på 1.sida).

Født 14 08 88

Ser du noe om skole og/eller jobbsituasjonen til sommer/høsten?

Ser du noen spire på meg dette året?

(er ikke så veldig på prøvefronten da det passer veldig dårlig pga arbeidsledighet og har søkt skole til høsten, men ønsker meg svært gjerne barn nr 2 etter vi mista i mars).

Viss du ser noe :)

Annonse

Hei -mtp-!

Nei, du har ikke spådd meg om det tidligere. Men du har prøvd å spå meg på graviditet, noe som var vanskelig på daværende tidspunkt (kanskje du ser noe om det nå?) Men du så noe som var gledelig og som kunne være et bryllup i 2013, i den sammenhengen)

Jeg har sagt til min kjære at jeg ikke ønsker å gifte meg helt ennå, men at vi godt kan forlove oss....Men så var det dette med frieri,da;) Jeg er litt gammeldagspå det....

Tusen takk for atdu bruker tid og krefter på dette:)

Okei, tusen takk for svar! Kan du se noe om evt. når jeg faktisk blir gravid i fremtiden? Om et år, to, flere? Og kan du se noe om hvordan det blir med utdanning/jobb til høsten? Kommer jeg inn på det jeg vil av studier, får jeg en jobb?

Tusen takk på forhånd! :)

Mvh Anne Lene

Fikk lyst til å høre hva du også får opp:) Håper du har tid til å ta en kikk! Jeg lurer på hva du kan få opp rundt jobb?? Mister jobben og går ut i permisjon snart, så jeg er litt spent på hva som skjer med meg jobbmessig... Kan du for eksempel få noe opp om hva slags stilling jeg evt får, hvilken bransje jeg blir å jobbe innen og når jeg evt starter ny jobb?

Lurer i tillegg på fødselen... Får du opp noe på når og evt hvordan den blir?

Fdato: 280881

På forhånd, tusen takk:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...