Nr. 5? Skrevet 5. april 2011 #1 Skrevet 5. april 2011 Søndag kveld kom jenta vår, 8 dager over termin Fikk en kjempefin fødselopplevelse som så og si var smerterfri med epidural og lystgass. Har hatt raske og veldig vonde fødsler før, så nå blei det epidural for å drøye den litt. Og det var himmelsk i forhold til de andre. Mor fikk ikke en skramme og har mere vondt i epiduralstikka enn andre plasser man burde ha vondt, så kan trygt si at dette gikk som en drøm Vi dro hjem mandag formiddag pga super form hos både mor og barn, så nå koser vi oss hjemme hele fam. Storesøster på 1.5 år er litt skeptisk til lillesøster enda, men hun får ta det i sitt eget tempo. Storebrødrene bare koser seg med nok en lillesøster. Lykke til dere andre som venter, håper dere får en fin fødsel
flypapir Skrevet 5. april 2011 #2 Skrevet 5. april 2011 Gratulerer så mye med minste tilskuddet til familien! Nyte tiden
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 5. april 2011 #4 Skrevet 5. april 2011 Gratulerer så masse!!! Ønsker meg en slik fødsel jeg å Kos deg med den lilel og nyt en deilig tid
feris *fødeklar :)* Skrevet 5. april 2011 #10 Skrevet 5. april 2011 gratulerer med bebisen gleder meg til å kunne si at jeg har fødet om ikke lenge 60 dager igjen... kos dere !!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå