Gå til innhold

Nå ble jeg litt forvirret her..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er det ikke vanlig at folk har forspill før sex?

I følge noen av de trådene jeg har sett her i kveld, virker det ikke akkurat som om dette er noe alle gjør, og det overrasket meg!

Greit nok at forspill ikke trenger å ta all verdens tid, men noe må en vel få?!

Man lærer så lenge man lever visstnok ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Deilig med forspill. Neon ganger er det og fint med en kjappis der forspillet var blikket og smilet :) Sukk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"men noe må en vel få"? Som om alle liker forspill? Forspill er bare en nødvendighets sak for meg og samboeren, for å slippe det, så pleier jeg å ty til glidemiddel. Om vi derimot skal kose oss UTEN sex i bildet, da har vi det de fleste ser på som forspill, for da er det for oss å vise hvor glad vi er i hverandre, sex for oss handler om å slippe hemningene løs, og være fri. Føler at forspill blir for mye kos i forhold til vår type sex (litt hardhendt og som regel "sjappis")

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misforstå meg rett; jeg elsker røff sex, men da vil jeg ha litt røft forspill for å tenne meg. Jeg kan også ha kjappiser, men uten noen form for forspill i det hele tatt hadde det ikke fungert for noen av oss. Men så kommer jo det store spørsmålet, hva er definert som forspill? Hva betyr det for deg?

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22:49 her.

Saken er enkel, jeg trenger ikke forspill for å bli tennt, et blikk fra samboeren, og jeg er klar.

Det du ser som forspill, kaller ikke vi forspill, det er en helt egen og spesiel stund, hvor all fokusen er på å gi hverandre nytelser som sprenger grenser, og for å få maks ut av det, inkluderer vi ikke sex, det handler da om å gi kjærlighet ved berøring, til orgasme er oppnådd. Vi har valgt å skille forspill og sex, fordi sexen kan "hindre" magien ved slike berøringer. Så det jeg ser på som bra forspill er enkelt: Et lystent blikk og et lurt smil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...