Gå til innhold

hvor stor er sjansen?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg fikk fødselsdepresjon sist jeg fødte, eller egentlig var jeg deprimert allerede mens jeg gikk gravid. svangerskapet var ikke planlagt og det passet i det hele tatt veldig dårlig å få enda et barn på det tidspunktet. Jeg fortalte ingen hvordan jeg hadde det, da ungen var født holdt jeg meg på rommet mitt og ba ikke om hjelp til noe så lenge vi var på sykehuset. da fikk jeg høre av de som jobbet på barsel at jeg var så selvstendig og at de så at alt gikk så greit, derfor ville de ikke blande seg inn hvis jeg ikke ba om det. Som jeg angrer i ettertid at jeg prøvde å skjule det! Kanskje kunne jeg fått hjelp med en gang istedet for at det gikk måneder uten at noen visste. hadde ingen følelser for barnet, gjorde det jeg måtte i forhold til det, men heller ikke mer. Kunne skrevet side opp og ned om dette kjenner jeg..

Nå har vi lyst på et barn til, dette blir definitivt det siste, men jeg er redd jeg skal bli deprimert igjen. nå har det gått 5 år siden siste fødsel og jeg er frisk. Jeg tenker også at jeg nå kjenner tegnene, det gjør jo også mannen min sånn at vi forhåpentligvis kan ta det ved roten hvis det begynner å gå feil vei igjen.

Hvor stor er sjansen for at jeg får det igjen???

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143104410-hvor-stor-er-sjansen/
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Fortsetter under...

Kan jo ikke garantere noe, men tenk på at du sist ble overveldet av et uventet svangerskap som heller ikke passet inn i de planer du hadde for livet ditt den gang da. Denne gangen stiller du jo isåfall helt annerledes. Denne gangen er det planlagt. Det passer. Jeg vil tippe du vil oppleve å få en helt annen graviditetsperiode enn sist, mye mer positiv og fyllt med glede og forventning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...