happybaby&mamma Skrevet 4. april 2011 #1 Skrevet 4. april 2011 Noen som har det på samme måte? Fått skikkelig uro i kroppen,er kjempe sliten men hvis jeg prøver å legge meg ned for å slappe av så kribler og kravler det i hele kroppen og jeg klarer ikke å slappe av i muskler.. det er mest i armer og bein,akkurat som om musklene ikke finner roen så jeg blir liggende og sparke og spenne og strekke på for å bli kvitt det i 5 min,men det kommer like fort tilbake.. Noen som har noe tips? Dette begynner å bli sinnsykt slitsomt og får aldri sove før langt på natt/morrakvisten..
Nusse_83 Skrevet 4. april 2011 #2 Skrevet 4. april 2011 kjenner til det ja, vet ikke hvorfor det blir slik, jeg har prøvd å drikke mer vann i løpet av dagen. Vet ikke om det hjelper, men har fått mere vann i kroppen i det siste, har 5 uker igjen til termin, og føler problemet har litt sammeneng med mengden vann i kroppen. De sier jo at vann fordriver vann, så da skader det jo ikke å prøve å drikke mere.
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 4. april 2011 #3 Skrevet 4. april 2011 Jeg har slik uro til tider når jeg sitter med beina på bordet og dataen på fanget, jeg har funnet ut at det hjelper å reise seg opp å få gjort noe i huset. Da gir det seg. Blir ekstra ille om jeg har vært hjemme i hele dag, så hos meg hjelper det å bevege seg noe på dagen. Har aldri dette når jeg ligger da skal sove.
mamma jente08+gutt11 Skrevet 4. april 2011 #4 Skrevet 4. april 2011 hei! samme her og men bare at eg har ein slik uro i heile kroppen...det kjem spesielt om kvelden og det er utrolig ubegagelig:( klarer ikkje å finne de riktige stillingene verken på sofaen eller stolen. klarer å sitte stille i kanskje to min og så begynner det..... har ikkje slik om dagane eller om nettene. hver kveld tenker at nå skal eg kose meg foran tv, men blir jo ingen kos når det begynner å krible...grr.... da gleder meg til å legge meg i senga...men det hjelper ikkje for jo ikkje sove i det siste. er i veke 30+1 i dag.
happybaby&mamma Skrevet 4. april 2011 Forfatter #5 Skrevet 4. april 2011 så "fint" å høre at jeg ikke er alene! Det er helt forferdelig, blir ikke mye søvn om natta lenger Skal til jordmor på torsdag, så håper hun kan gi meg noen gode tips
Minu87 Skrevet 4. april 2011 #6 Skrevet 4. april 2011 Jeg har det akkurat sånn! Nesten hver kveld.. Gleder meg til å lettelse fordi jeg er sliten, men virkere ikke som om kroppen klarer å slappe av, ligger og spenner og nærmest rister i ben og armer, så blir det bra noen min før det kommer igjen.. Sykt slitsomt :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå