Gå til innhold

fikk deres 1 åring egen kake?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Han kommer til å få ett eget stykke av voksenkake å grise med.. :) Ser ikke vitsen med å lage egen kake, når kakestykke holder i massevis..

Men jeg kommer nok til å lage en liten egen kake (evt ekstra stor muffins) som jeg kommer til å ha bursdagslyset på, som han skal blåse ut når han blir eldre. Syns ikke en kake som skal serveres til andre er noe godt med fullt av barnespytt etter lysutblåsning.. :)

Egen kake å grise med? Aldri hørt om. Sjuk ide.

Mine ettåringer har fått en liten kremklatt eller en flis av kaka, i en skål, og en skje å spise med. Som alle andre gjester i selskapet. Med smekke på. Hva er poenget mer egen kake å grise med???

Annonse

Her fikk barna i ettårsdagen (alle var rundt ett år) egen kake. Den var helsunn, uten sukker, oppskrift for små barn. Og den smakte forferdelig. Den ble kastet da det viste seg at ingen likte den, verken voksne eller barn.

Men ingen fikk kake å grise med. Høres ikke noe gøy ut i det hele tatt.

Her fikk de ikke egen kake, som i alle andre bursdager her så får bursdagsbarnet kake først. Tror ingen av ungene mine grisa heller.

Laget en mini kake til de ett annet år, mest pga at jeg hadde deig til overs når jeg hadde bakt den kaka de ville ha. det var kjempe stas....

Jeg kan vel svare ett ja med litt nei. Jeg har ikke bakt egen kake til ett-åringene, men vi har ALLTID muffins når det er selskap så jeg har tatt en muffins og pyntet som en liten kake :) Mer enn nok kake til en liten mage :) Men jeg har alltid pyntet den som en liten sjokoladekake med sjokoladefyll og glasur og ikke bløtkake :)

Nix, ingen egen kake - men fikk tak i sjokoladekakefatet i et uoppmerksomt øyeblikk på noens fang ;) heldigvis hadde kaka gått en runde ! Så da fikk hun bare holde på, spiste ikke mye, men var veldig søt :) skjønner ikke poenget med egen kake, annet enn at de er søte da !?

Nei... Han fikk så mye kake han ville den dagen, men spiste det med skje som alle andre. Han griset litt, men ikke henda ned i kaka og gni det rundt på kroppen... Han hadde det stas den dagen med masse gaver, familie, oppmerksomhet, favorittmat og kaker og hadde ikke behov for å kunne få grise ukontrollert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...