♥lykkelig♥ Skrevet 4. april 2011 #1 Skrevet 4. april 2011 Forrige gang jeg var hos jordmor, hadde jeg litt høyere blodtrykk enn normalt og litt proteiner i urinen, ikke noe store greier, men skulle holde litt øye med ting for sikkerhetsskyld. I dag når jeg satt i sofaen så jeg plutselig masse hvite prikker (om noen skjønner) som sakte men sikkert gikk bort igjen. Ble da litt bekymra, når jeg vet dette kan være tegn på sv.forgiftning. Ringte føden, og kunne komme opp på sjekk. Vi kom opp, sjekketblodtrykket. Det var det samme som forrige gang, så vi tok urinprøve. Den viste enda mer proteiner i urinen, så vi tok da en blodprøve. Svarene var - så som så - men ikke noe ILLE heldigvis.. Skulle bare passe litt ekstra på nå disse dagene før fødsel. Siden jeg nå er 7 dager på overtid tok hun seg tid til og strippe meg litt og løsne på noen hinner der oppe :-) Kanskje det kan få fortgang i ting. Har følt meg veldig rar i kroppen siden i går, noe jeg sa til jordmoren, og hun trodde det kunne være et tegn på at fødsel nærmet seg. Nå sitter jeg her hjemme med veeldig sterkere "mens"- smerter enn jeg har hatt tidligere, som kommer og går, så nå håper jeg det setter i gang i natt/morgen. Hvis det ikke skjer mer blir jeg satt i gang på torsdag.. Håper jeg kan unngå og bli satt i gang! Men vet iallefall at vi mest sannsynlig har babyen vår i armene før helga <3 Guuuud, som jeg gleder meg
flypapir Skrevet 4. april 2011 #2 Skrevet 4. april 2011 Oj, så spennende da! Lover jo godt med disse murringene, er jo ikke umulig at det er fødsel nært forestående! Masse lykke til hvertfall, håper du har den lille hos deg om ikke lenge!
Carina har to små gull Skrevet 5. april 2011 #3 Skrevet 5. april 2011 Masse lykke til Nå har du snart den lille her
enda en vær? Skrevet 5. april 2011 #4 Skrevet 5. april 2011 Oioioi, så spennende det blir framover nå da Får virkelig håpe at det skjer av seg selv og du slipper igangsettinga... *krysserdetsomkrysseskan*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå