håp_84 Skrevet 4. april 2011 #1 Skrevet 4. april 2011 E du frisk no?fått di nye korta dine? Eg har ikke hatt mer farga utflod så d e jo bra..hcg på torsdag var 175 og tatt ny i dag og får svar på onsdag.. Ka trur du?går d bra??010584
-mtp- Skrevet 4. april 2011 #2 Skrevet 4. april 2011 nei ikke helt frisk ennå, men frisk nok nei vente på de håper de kommer i morgen er kjempe spent på hvordan de vil ta seg ut Får opp at hcg er på 600 og noe mer
håp_84 Skrevet 4. april 2011 Forfatter #3 Skrevet 4. april 2011 Ååå eg håper du har rett:) har så lyst at d skal gå bra denne gangen... Kjedelig å vere sjuk..har vondt i halsen og hoster..vart ei uke no... Gir seg aldri.. Ja d blir nok spennende m nye hjelpe midler)
-mtp- Skrevet 4. april 2011 #4 Skrevet 4. april 2011 vil nok tru hcg ligger på litt mer enn det men var 600 og noe eg fikk opp Men vi håper på det beste
håp_84 Skrevet 4. april 2011 Forfatter #5 Skrevet 4. april 2011 Ja la oss håpe d:)trur eg må ringe i mårra og..kan jo hende at di får svar imårra og.... D virka så lenge t onsdag haha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå