Gå til innhold

tester fra billigtester.no?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, er tibake her, var her i 2008/2009. Hadde igjen to graviditetstester fra 2009.. de har ligget på badet.. leste nå at de ikke skal oppbevare seg varmt. Noen som har noen erfaringer..

Er i 1 pp nå. Hadde IKM i går. Fortsatt ingen TR. VI hadde sex ca 4-5 dager før babyverden sa jeg var mest fruktbar.. så trodde egentlig ikke vi hadde noe sjans denne mnd (ble dårlig). Men så har jeg vært kvalm i 14 dager, og hatt sikkerlig smerter som minnet om rier tidligere forrige uke... så prøvde en av testene fra 2009..

To streker.. men tørr ikke tro det.. må nok skaffe meg noe sikrere.. men er helt rar her jeg sitter.. har hatt SA tidligere.. så om jeg er gravid så klarer jeg ikke kose meg før etter ordinær UL.

Tror dere testen er korrekt? Er ikke så fryktelig varm på badet, men er jo så klart varmere enn i andre rom her!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:)

Tror jeg kan gratulere jeg:) Med mindre du har 30 + inne på badet, så er det nok ikke for varmt:) Mine ligger på badet i skapet hele tiden, men jeg har ikke vært heødig å fått opp to streker enda.. Men virker som du er gravid gitt;) Gratulerer så mye:)!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...