SummerBlossom Skrevet 4. april 2011 #1 Skrevet 4. april 2011 Tok en gravidites test i dag, 8 dager etter el, vet det er dumt for det er alt for tidelig men var så spent og klarte ikke og vente til helgen, leste litt om andre kvinner som fikk posetiv etter 8 dager og nok det ikke lang tid før jeg stod med testen i hånda. Den var jo negativ den, og nå sitter jeg da her da, lei meg og overbevist at det ikke har funket denne månten heller.
SNURF 5 GUTTER Skrevet 4. april 2011 #2 Skrevet 4. april 2011 Det er håp enda. Noen produserer hcg seint og.
Gjest Kira ønsker seg en til ♥ Skrevet 4. april 2011 #3 Skrevet 4. april 2011 Hvis det hjelper deg noe så testet ikke jeg positivt før dagen etter IKM da jeg var gravid. De andre testene jeg tok før det var negative, så det er håp;)
Kjælighetsbarnet Skrevet 4. april 2011 #4 Skrevet 4. april 2011 Jeg har gjort akkurat det samme som deg, og vet hvordan følelse du sitter med. Men så testet jeg igjen 12 dpo og da var den positiv. Dessverre så klarte ikke spiren å klamre seg fast og vi mistet i uke 7+4. Så ha litt is i magen, og tenk positive tanker, så kanskje det blir to blå på deg om noen dager.
SummerBlossom Skrevet 4. april 2011 Forfatter #5 Skrevet 4. april 2011 Takk for fine svar jenter. Til Kjælighetsbarnet trist at du hadde en sa, jeg hadde det for to årsiden og har ikke klart og begynne igjen før nå. Det var godt og høre at du har opplevd det samme, kansje det blir et annet svar i slutten av uken:)Ønsker:) Er du også prøver?
Gjest Kira ønsker seg en til ♥ Skrevet 4. april 2011 #6 Skrevet 4. april 2011 Krysser fingrene for deg at det blir et annet svar mot slutten av uken;) Her er vi i gang med nr to, men har akkurat startet. Tok 15pp og 2 sa før det gikk første gang, så regner ikke med at det går fort denne gangen heller nei....
SummerBlossom Skrevet 5. april 2011 Forfatter #7 Skrevet 5. april 2011 Kira ønsker seg en til ♥: det høres ut som at det ikke har vært en enkel prosess for dere:( Håper det vil gå bedre denne gangen. Det tar på når man blir skuffet så mange ganger. Jeg leser så mye forsjelig på nette når det kommer til når man kan teste seg så jeg blir ikke klok. skal i følge kalenderen ha tante rød til lørdagen, så om testen var negativ i går var riktig eller for tidelig gnager litt nå altså. Hmm men denne kvinne kropper er så uforsigbar, plutselig endrer syklusen seg. Men kansje vi alle havner i desmber eller januar gruppe sammen:) (Håper håper håper)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå