ღLykkelig mღmmღ til to:) Skrevet 4. april 2011 #1 Del Skrevet 4. april 2011 Hei. Vil først å fremst takke deg for at du har tatt deg tid i hverdagen til å svare meg. Kom tilfeldigvis over denne debatten i helgen. Syntes dette er et veldig spennende tema. Jeg spurte deg på lørdag (i en lang tråd her et sted) om du trodde jeg og samboer kom til å få flere barn sammen, evt om det kan bli tvillinger da dette er i begge våre familier. Du så ingen barn med det første, men muligheten var der skrev du i går:) Ville bare si at jeg teste positiv med to klare streker i dag tidlig, så er visst gravid. begynte å regne litt på at TR var forsinket med noen dager:D Så da lurer jeg på hvis du har tid.. siden du ikke så noen baby nå. Kommer jeg til å miste denne? Har hatt en SA tidligere og det var helt grusomt. Evt om jeg og barnefar kommer til å holde sammen med et barn til da han ikke ønsker seg flere? Jeg setter stor pris på det dere gjør her:) J f. 020687 H f. 130672 (han har to barn fra et tidliger forhold, og en sønn med meg på 16 mnd) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143103756-til-lille-blomst-takk-og-svar-p%C3%A5-sp%C3%A5dommen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lille blomst* Skrevet 4. april 2011 #2 Del Skrevet 4. april 2011 hei:) Gratulerer med positiv test!!! Nå skjønner jeg hvorfor jeg ikke fikk noe skikkelig svar på deg! Spurte "blir hun gravid denne mnd" og neste og neste osv... men glemte bort mars helt! Hadde en følelse av at jeg manglet en bit av puzzlespillet! ikke lett dette her når vi har månedsskifter og alt mulig! Spurte igjen nå, ang mister/går det bra og etter flere kontrollspørsmål så er jeg sikker på at dette skal gå bra! får bare opp en baby - jente, så tvillinger får dere nesten prøve på en annen gang;) Var dette ikke planlagt? siden du skriver "om vi holder sammen, da han ikke ønsker seg fler".... hmmm.. får opp at han muligens ikke er helt begeistret til å begynne med, men et kjempe JA på at dere holder sammen:) Tror dette går veldig bra jeg! klem:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143103756-til-lille-blomst-takk-og-svar-p%C3%A5-sp%C3%A5dommen/#findComment-143104010 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ღLykkelig mღmmღ til to:) Skrevet 4. april 2011 Forfatter #3 Del Skrevet 4. april 2011 Tusen takk for svar:) Nå ble jeg glad:D Dette var ikke planlagt. Samboer har praktisert "hopp av i svingen" metoden.. da han mente han hadde bedre kontroll da enn at jeg ratt kunne glemme en pille! Han vet jeg vil ha flere barn, og har sagt jeg tar ikke en abort til (en abort da jeg var 19 etter 12 ukers krangling). Samtidig vet jeg at han ikke ønsker flere.. ville i utgangspunktet ikke ha han på 16 mnd heller, men de forguder hverandre over alt på jord. Vi har akkurat kjøpt hus og skal betale første avdraget 17. april. I stad så sa han at han flytter ut hvis jeg er gravid og ikke tar abort.. Ikke en fin situasjon. Men da får han bare flytte! Tro bare han prøver å få viljen sin med en ekstrem taktikk. Jeg var svaker som 19, under utdanning og hybelleilighet.. men nå har jeg full jobb, god lønn og tak over hodet. Er jo tross alt to barn til som endelig har fått hvert sitt rom. Så tro nok ikke han drar noe sted. Det må nok bli hardt mot hardt denne runden:) Vet han elsker meg, og bryllup er under planlegging. Skjønner at han er redd... er nok det han er. Også blir det selvfølgelig dyrer! Det hadde vært perfekt med en/ei lita til:) det er 8 år mellom mellomste og minste.. han blir liksom alene. Også bor vi ganske øde i tillegg.. mange fine elger og rådyr her da.. hehe! Mange takk:) Ser jeg snakker litt mye. En dårlig uvane jeg bør jobbe litt med:) Da skal jeg forstyrre deg mer. Er sikkert mange andre her som lurer på mye også Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143103756-til-lille-blomst-takk-og-svar-p%C3%A5-sp%C3%A5dommen/#findComment-143104148 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ღLykkelig mღmmღ til to:) Skrevet 4. april 2011 Forfatter #4 Del Skrevet 4. april 2011 *mente.. da skal jeg ikke forstyrre deg mer;) Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143103756-til-lille-blomst-takk-og-svar-p%C3%A5-sp%C3%A5dommen/#findComment-143104173 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lille blomst* Skrevet 4. april 2011 #5 Del Skrevet 4. april 2011 bare koselg med litt skravling! Jeg fikk som sagt opp veldig positivt og stort ja på at dere holder sammen da, så tror nok det går bra! Skal selv snart flytte "på landet" og gleder meg stort til det! i tillegg til å ønske flere barn! (har ei på snart 3 og var gravid men mistet i uke 10 nå nylig) så kan relatere meg til en del av situasjonen din! Fortell meg gjerne hvordan det går! Håper mannen roer seg når du får fortalt ham og latt tiden hjelpe dere litt! Klems Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143103756-til-lille-blomst-takk-og-svar-p%C3%A5-sp%C3%A5dommen/#findComment-143104421 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå