shewolf Skrevet 4. april 2011 #1 Skrevet 4. april 2011 Lurer på hvordan dere gjør dette? Har forstått at de kan få luft pga svelging av luft under amming. Jenta mi har i det siste fått mer luft i magen, men synes ikke det er mye og hun klarer med litt hjelp å få det ut som regel. Er redd det kan komme av noe jeg spiser/drikker, og lurer på hvordan jeg merker det? Hvis jeg spiser/drikker noe,hvor lang tid før det går i melka og hvor lenge blir det der? Takk for svar!
<3lillegutt<3 Skrevet 4. april 2011 #2 Skrevet 4. april 2011 hei hei:) dette husker jeg at jeg selv lurte fælt på da jeg ammet, og lillegutt var plaget med mye luft i magen! spurte helsesøster, og hun sa at det tar ca 1 time før det taes opp i din egen kropp, og ca 1 time i babyens kropp etter at de har spist:) men husker ikke helt hvor lenge det sitter i ens egen kropp før det er ute igjen..men det jeg gjorde for å finne ut om han reagerte på noe jeg spiste, var å kutte ut absolutt alt jeg viste kunne gi magevondt! og det er mye det:p så det var noen trasige måltider i 4 dager..så etter fire dager begynte jeg og innføre en og en ting igjen for å se om han reagerte,og det gjorde han heldigvis ikke:) håper du finner ut av det, og at svaret hjalp litt i vertfall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå