Gå til innhold

Vil det klaffe for oss til helgen?:) Jeg ser tilbake:)

Anbefalte innlegg

Hei alle søte spådamer her inne:)

Kan dere se om det sitter en spire i magen min etter denne pp`n? Av en eller annen grunn har jeg en god magefølelse av at det vil klaffe for oss:p Men det har jeg sikkert hver pp:p

Lurer også på om dere kan se noe frieri i nærmeste fremtid?

På forhånd takk, og jeg ser gjerne tilbake hvis det er ønsket:)

Jeg: 280389

han: 050784

Klemmer til alle:)

Fortsetter under...

hei :)

Fikk opp gratulerer på deg med en gang eg sog nicket ditt :D så ja tror du er gravid no :P

Forlovelse får eg opp innen dette året, men ser han frir til deg på sykehuset etter dere har fått en gutt... (men eg er ikke helt frisk i dag så kan se tilbake igjen der )

vet du har sett på meg før :P

men får no noe annet opp no eller det samme?

ang graviditet (ikke prøvere og sambo synest det holder med 2, men egentlig har han lyst på 4) mannfolk sier bare eg.... typisk de.

blir eg folrovet eller ser du noe ekteskap på oss?

også flytting, noe eg ønsker så sterkt men finner ikke noe no :(

ser du og noe jobb fra høsten av ?

170486.. takk vist du gidder å svare litt masse sp.mål :P

Hei og takk for at du så på meg:)

Jeg vet jeg ikke er gavd nå, for har ikke el før til helgen, men da får du kanskje opp at jeg blir gravid denne mnd?:)

Så koselig, håper du har rett!!

Hmm, sist jeg så på deg.. Så var jeg ikke på topp, så tar meg en ny titt nå:)

Jeg får opp mye glede i september her:) Vet ikke om det kan bety graviditet eller ny jobb,eller flytting?? men mye glede er det hvertfall..

Merker selv at jeg ikke får opp ting like klart når det er så "langt" frem i tid.. Så ser dessverre ikke hva det er..:(

Kanskje jeg kan ta en ny titt senere, kan hende jeg får det klarere frem da:) Er ikke like klar hver dag:p Men jeg kan ta meg en ny titt:)

Hadde vært kjempekoselig hvis du så en gang til på meg senere denne pp:) Er så spent:)!

tusen tak :)

tror det komme til klaffe for dere denne mnd iallefall :) håper på det :D

Du er ikke den eneste som ikke får alt klart opp eg sliter masse no :P men har bestilt nye kort 2 stokker og ny pendel så håper det vil hjelpe meg massse :D

Annonse

Hei Kicam!

Jeg får sterkt opp at du treffer denne mnd!:) så spennende! Tror det går veldig fint og at du før en gutt:)

tror kanskje du får full klaff med både baby og frieri jeg! Får opp frieri i mai:)

Du har sett på meg tidligere - graviditet i mars, jente... men ble gravid i januar med tvillinger som jeg mistet i midten av mars:/ Ser du noe nytt? graviditet snart? kjønn?

Klems

Så spennende! Tusen takk for at du så på meg Håper virkelig dere har rett her

Huffda, kanskje det var det jeg fikk opp forrige gang? Uansett, var kjempesynd å høre:/

Men hvis det er noe trøst så får jeg opp mai på deg!! Ei jente Håper virkelig jeg ser rett nå

Tusen takk nok en gang for at du så på meg

Takk for at du så igjen!:)

Også så kjapt da gitt! hehe

Leste svaret til deg fra mtp og det stemmer jo mye med mitt! spennende når flere ser det samme!

Mange som har sett mai på meg, så jeg håper jo på det nå! (alle har sett mai!:)

Krysser fingrene for oss alle!;)

Tror jaggu ikke jeg er på topp for tiden jeg altså, for det er akkurat som noe rir meg - er ett eller annet med kroppen min som gjør meg trøtt, hodepine, småkvalm og blæh! Håper det ikke er begynnende overgangsalder for da forbanner jeg universet altså hehe. Husker ikke hva jeg har sagt til deg før jeg men dette er hva jeg får inn nå vennen:

Jeg vi så gjerne si at det klaffer, men jeg kan rett å slett ikke se det nå, tror neste syklus eller når solen står høyere på himmelen at det blir din tur til å få alt på rekke og rad - for når en ting kommer, kommer resten også som perler på en snor :-)

Du kan prøve å se på graviditet på meg, hvis da egga ikke er borte der ;-P

08.11.70

Varm klem

Hei og tusen tak for at du så på meg, bare synd du ikke så det samme somde andre:p Men så lenge du ser noe, så er jeg veldig fornøyd:)

Hehe, hvis det er noe trøst så har jeg overgangsalder-symptomer pga pcos`n.. Så jeg skjønner hvordan du har det:) Krysser fingrene for at det ikke er det.. :)

hmm, jeg får dessverre ikke opp noe nå.. Men kan sikkert ta meg en ny titt en annen dag, kan se klart på noen folk en kveld, og ikke får opp noe på andre og andre dager er det omvendt:p Så jeg tar meg en ny titt på deg:) Hvis det er greit:)

Men får hvertfall ikke opp noe nå:/

Gjør det du :-)

Stakkar deg, det er jo helt forferdelig da! Er varm i kinnene jeg også men har jo vært ute i hele dag og i går så det er nok fra solen heldigvis hehe.

Skal prøve å se på deg en annen dag jeg også når jeg er mer på topp for da kan det jo være at jeg kaaaan bli enig med resten da ;-P , Spår få nå på forumet altså for jeg blri så tvilende til alt, så ekkelt dah, isj!*ler*

Klem

Annonse

Hehe, jeg skal se en ny runde på deg jeg etterhvert.. Er litt merkelig sånn:p Alle kommer ikke like sterkt frem hver kveld:)

Hadde satt stor pris på hvis du ville se på meg igjen ja:)

Klem:)

Noen andre som ser noe??:)

Hei på deg det er enten klaff nå i april eller en kjempe klaff me MAI :D får opp april mai så det er så vanskelig dette her :P *ler* du er hvertfall veldig nærme :D MASSE LYKKE TIL :D

du har vel ikke lyst å se på meg? hva du enn skulle få opp :) jeg lurer på alt jeg veit du :) blir glad uansett jeg :) barn? jobb? skole? giftemål? samma det :D koselig 300388 på meg :)

Hei BeskyttetAvEngler:)

Sorry for at det tok litt tid før jeg ser tilbake, men har ikke fått vært her på en stund..

Jeg får opp mye glede rundt deg nå:) Har du et barn fra før? Får opp mye glede her:) En gutt?

Jeg ser også ei lita tulla litt lenger frem i tid her, men ser dessverre ikke når.. (er ikke kjempeflink til å spå langt frem i tid nemlig..)

Går du skole deltid? Jeg får opp det nemlig, eller at du begynner med det.. Slik at du kan jobbe ved siden av..

Jeg ser hvertfall helt klart sterke positive følelser/hendelser fremover hos deg, så dette blir nok et fint år:) Jeg får dessverre ikke opp noe mer konkret enn dette akkurat nå:)

Takk for at du så på meg:)

Ser du noe forresten ang. frieri?:)

Ha en fin dag:)

Heia :-)

Ser du noe på meg i dag eller gjør jeg deg like blank? :-) Skal prøve å se på deg senere idag, men nå har ikke kroppen nok kaffe i seg til å se noe som helst også skal jeg ut og farte snart :-) 08.11.70

Klem

Hei ! jeg fikk først opp et sterkt Ja, men ble uvell etter en liten stund, før jeg rakk å begynne å skrive, så vet ikke om det er fordi du ja, blir gravid, men det sitter ikke, eller ja du blir gravid men ikke i helgen, heller denne uken...

lykke til<3

jeg er født 030482, om du ser noe.. : )

glemte å se noe om frieri.. noe sier meg at du må vente en stund, får ikke opp at det skjer innen fire mnd, (leser bilder jeg får opp når jeg leser hva du har skrevet, bruker ikke kort ol.).

kan se igjen senere, hvis du bare minner meg på det : )

Hei:)

Jeg er rimelig sikker på at jeg har sett på deg før, men så en gang til jeg:)

Får opp at du går noen dager over tiden, helt i begynnelsen av mai kommer opp her.. 2. eller 3.:)

Så det blir spennende:)

Får opp 3200gr:) Så fikk ikke opp den største pjokken:) Blir spennende å se om jeg får opp noe riktig her:)

Takk for at du så på meg:) Håper du har rett:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...