Gå til innhold

Verdens beste lærer- Aprilsnarr


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Endelig tilbake på nett etter en laaang uke. Uansett, ville bare fortelle om at min datters lærer er helt super. Skulle ønske det fantes flere kvikke vesner som henne i skolen.

 

Datteren min har alltid hatt et godt forhold til læreren sin. Og nå beundrer hun nok dama mer enn noen gang. Fredag var hun så uheldig å tisse på seg på skolen. La så hodet ned på pulten. Det ble bemerket av de andre. Læreren gikk bort, og hvisket til henne at hun bare skulle le. Så hadde læreren selv begynt å le. Sagt: "Aprilsnarr!, der lurte vi dere alle" til hele klassen. Alle lo og trodde de var blitt lurt. Frøken sendte så alle ut til en liten pause mens hun tørket det lille som var på gulvet og datteren min fikk skifte.

 

Snartenkt og super dame! Jeg er virkelig lei meg for at datteren min bare skal ha henne et år til. Lesing og alt har gått som en lek. Håper virkelig min datter nummer to får henne når hun begynner på skolen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner at datteren din er fornøyd. Spørs om hun klarer å holde på hemmeligheten i ettettid da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg kunne ikke vært mer fornøyd med læreren. Barnehagen var også helt super, men denne læreren er virkelig god. Bare synd hun ikke jobber med barna etter 4.klasse.

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott gjort, og ikke minst godt tenkt =D Håper gutten vår får en like smart og sosialt flink lærer til høsten :-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne læreren er vel hva man kaller førskolelærer. Har hørt at de er mye flinkere med de minste enn de som går helt opp til 7.klasse, og det ser ut til å stemme bra!!

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også førskolelærer med påbygg de første årene på barneskolen og hun var helt fantastisk til å forklare alt fra matematikk til norsk på en enkel måte, men korrekt, måte :)

 

Men det er nok fornuftig at hun holder seg til 1-4.klasse, for jeg husker at læreren min kom litt til kort etter 4.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er meget mulig at hun kommer til kort litt høyere opp ja, men der hun er nå er hun iallefall helt perfekt. Håper somsagt at min datter nummer 2 "arver" henne!

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet hvem du er!!! (nokså sikker!)

 

Min sønn kom hjem og fortalte at de var blitt virkelig lurt på skolen. Så jeg kjenner igjen episoden.

 

Har jeg rett så har du rett. Denne læreren er virkelig kremen av kremen. Et engasjement utenom det vanlige.

 

 

Hilsen mammaen til Stig - så du slipper å lure.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...