Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei whitelilly :)

Jeg vil bare si at jeg setter stor pris på de orakelkortene dine. De har virkelig hjulpet meg kjempe masse. De passet så utrolig godt. Jeg har fått mye mer ro over meg etter jeg fikk kort fra deg, og de dagene det ikke går så bra finner jeg igjen tråden å leser kortene på nytt, så er dagen min reddet :) Så tusen hjertelig takk. Hadde jeg kjent deg skulle jeg ha sendt deg et dusin blomster :)

håper en dag at du har tid til å spå meg også, for du virker så utrolig flink.. Jeg lurer på når jeg kommer til å bli gravid/om jeg i det hele tatt kommer til å få barn..

020689

Men det haster ikke altså. Ta vare på deg selv først.

Jeg ville egentlig bare si takk for at du har deg tid til oss her inne!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143103567-whitelillymedtreknopper/
Del på andre sider

Fortsetter under...

tusen hjertlig takk selzo, jeg tror ikke jeg hadde overlevd de tungene dagene jeg har nå uten alle dere flotte damer/jenter som er her inne!! jeg henter all min styrke her inn, og går sakte men sikkert fremover!!

skal se på deg når ungene er i seng i kveld:)

stor varm klem fra lilja

Den er grei :)

Så bra at du får igjen litt av å være her inne.. Det er godt å høre at vi ikke bare er masete :P

Håper det går bedre med deg, og at du får det livet du ønsker deg!

Det fortjener du virkelig!. Jeg får ikke takket deg nok for hjelpen jeg har fått av deg. Du har virkelig gjort dagene mine mye bedre. Og jeg tror at uansett hva du "ser" på meg kommer jeg til å ta det 100 ganger bedre enn jeg ville gjort før.. Men jeg håper virkelig jeg kommer til å få barn da..:)

Men hvis du ser graviditet på meg, ser du også at det går bra isåfall?

Stor klem fra meg

hei har sett litt på deg jeg nå, og jeg får opp at du blir gravid. men klarer ikke helt bli enig med megselv hehe er du prøver nå?

får opp to barn på deg en jente og en gutt :)

om du er prøver nå vil jeg si du blir gravid snart, om du ikke er prøver nå ser jeg deg gravid over nyttår. litt forvirra for jeg får motstridende følelser på det her.. men kan prøve å se mer på det når det er litt roligere i hodet også!!

ha en super kveld! klem

Annonse

Hei, du er en engel :) Tusen takk!

Sorry litt sent svar, men har hatt litt mye å gjøre..

Jeg er prøver nå ja, har vært det i 6 mnd nå.. så jeg begynner å bli litt utålmodig. Håper virkelig du har rett i at det skjer nå snart og at jeg ikke må vente helt til nyttår igjen..

Jeg så i en tråd at dere diskuterte hvor mye dere forteller av det dere ser.. så jeg vil bare si fra at hvis du ser at jeg kommer til å miste i en SA eller noe sånt, så hadde jeg satt pris på det om du hadde sagt det..Jeg synes det er bedre å være forberedt på det.. Så vet du det :)

Tusen hjertelig takk for at du tok deg tid til å se på meg! Jeg skal gi deg tilbakemelding når/hvis jeg blir gravid!

Stor klem fra meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...