MammaMø85 Skrevet 4. april 2011 #1 Skrevet 4. april 2011 Har mye murringer, ca 10 uker til termin, er dette modning?
maibaby i magen Skrevet 4. april 2011 #2 Skrevet 4. april 2011 For min del var det det. Fødte 37+6, hadde mensmurringer i mage og rygg fra uke 34 ca.
Gladmor30 Skrevet 4. april 2011 #3 Skrevet 4. april 2011 Ikke for å drepe gleden, men det kan også være tegn på urinveisinfeksjon D var d for min del Og så kanskje litt tegn på modning også
<3 lille spire i magen <3 Skrevet 4. april 2011 #5 Skrevet 4. april 2011 hei har slitt mye med kraftige menssmerter, de tar nattesøvnen fra meg.. Er i uke 37 nå og har hatt det og kynnere lenge nå.. Vært hos jordmor og hun sa at jeg hadde åpning og va moden, så hos meg har det vært en hensikt me vondtene
lena86 er fødeklar <3 Skrevet 4. april 2011 #6 Skrevet 4. april 2011 hmmmm... men det betyr vel ikke at fødselen kan skje "snart" fordi om man har menssmerter? jeg er 29 uker på vei....har mye murringer/smerter som juni-knerten...bebis må være litt lenger inne i magen ja synes jeg,hhehehe
<3 lille spire i magen <3 Skrevet 4. april 2011 #7 Skrevet 4. april 2011 Nei d trenge absolutt ikke bety at det skjer før Jordmora mi sier at vi ska være gla for alle falske rier/kynnere/murringer som vi har, for det er med på å gjøre en del av jobben til fødsel
Lemonia Skrevet 4. april 2011 #9 Skrevet 4. april 2011 Ikke nødvendigvis. Med førstemann hadde jeg aldri mensmurringer. Ble sjekket noen dager før fødselen. Fødselen startet plutselig med vannavgang en uke før termin. Med andremann hadde jeg daglige mensmurringer fra omtrent uke 30-31, og trodde og håpet som deg at det var modning, men fødselen måtte settes i gang på termindagen og jeg var akkurat like lite moden da som jeg var med førstemann en uke før fødselen.
MammaMø85 Skrevet 4. april 2011 Forfatter #10 Skrevet 4. april 2011 Tusen takk for svar ! Ikke lett å bli klok på detta, kunne ønske det var lik fasit for alle Får bare vente og se da, men skal ta til meg det med å være glad for alle vondter man har! Og veldig greit å kjenne at kroppen forbereder seg og veit hva den skal gjøre. Men som sagt, det var denna fasiten da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå