Gå til innhold

erfaring med troll dress?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

p.s hun er 1.5-2 år neste vinter :-)

Skrevet

Min sønn har Troll vinterdress iår, og vi er kjempefornøyde. Barnehagen har også kommentert at dressen er bra. Vår dress har løst for, og det synes jeg er kjempe praktisk.

Skrevet

ok, ja vil tror det er grit å ta ut ulla så den får tørke..skal tro hvordan denne blir, om den skulle bli våt..hmm :)

Skrevet

Vi har hatt vinterdress fra Troll både med fast og løst for. Til de minste (0-2) synes jeg det var veldig praktisk med fastsydd for (den vi hadde var det veldig tynt for i, kjenner ikke til modellen i linken) Til eldste hadde vi en med løst for; helt genial! FIkk også skryt fra bhg om at dette var en god og praktisk dress. (og når det blir varmere i lufta kan man jo ta ut foret og bruke den som vårdress etterpå)

Skrevet

Vi hadde denne (i en annen farge da) til poden den vinteren han fylte 2: http://www.familiebutikken.no/vinterdress-babydress-troll-fast-for.html

Vi var svært fornøyd med denne (prøvde på han en men løst for også da vi handlet, men følte den ble klumpete på en så liten tass... Vinteren etter derimot funket det utmerket med løst for..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...