Gå til innhold

4 mnd på vei og bhene gjør vondt.... hva ville du gjort? Nye større vanlige bh'er eller ammebh'er?


♂ 06+sept.pie = Ferdig!

Anbefalte innlegg

Hovedgrunnen til at jeg spør er fordi at med vanlig str 75 F så er det en ganske kostbar greie å handle bh'er. Så da lurte jeg på om jeg likeså godt skulle kjøpe og begynne å bruke amme bh med en gang.

 

Finnes jo veldig mange fine i amme variant og.

 

Eller blir de likevel utslitt til de skal til pers på ordentlig?

 

Råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville gått for ammebh med en gang:)

Jeg gjorde det i første graviditeten selv da jeg bærte magen så høyt at spilene gnagde...

Gikk i ammebh fra jeg var 5 mnd på vei med første til jeg var ferdig å amme nr. 2 som kom 13 mnd etter søsteren:)

Den gang var jeg også ganske barmfager, men med sistemann hadde jeg ikke stort igjen av pupper så da kunne jeg bruke bh med spiler både under graviditeten og mens jeg ammet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg valgte å kjøpe vanlige bher når jeg trengte nye forholdsvis tidlig i svangerskapet, men jeg er vanlig "lindexstørrelse" selv etter å ha vokst 2-3 størrelser i svangerskapet, så det koster jo mindre å kjøpe bher for meg enn for deg. Størrelsen endret seg ikke mye etter jeg fødte og fikk melk, så sånn sett kunne jeg kjøpt ammebher med en gang.

 

De ammebhene jeg kjøpte rett før/etter fødsel har jeg stort sett slitt ut i løpet av totalt ca 2år med amming av to barn, men det har ikke vært de dyreste mest holdbare heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...