Gå til innhold

MA:(

selma07 og engel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da var det dessverre min tur å melde meg ut herfra! Var på ullevål idag, og fikk påvist at embryoet mitt var dødt:( Er fryktlig lei meg og nesten i sjokk! Ingen blødninger eller smerter eller noe. Litt brunlig utflod i går ellers ingenting. Utskrapning iløpet av uka, så tomhet..... Lykke til vidre alle sammen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så leit. Skjønner godt at du føler deg i sjokk, det er jo ikke sånn man tror eller håper svangerskapet skal ende. Lykke til i tiden som kommer og lykke til med et eventuelt nytt svangerskap, hvis det er aktuelt på sikt.

Skrevet

Det var trist og høre. Jeg skjønner at du kan ha det vanskelig. jeg har mistet en jeg også, i januar 2010. Er nå i min 24 uke og alt ser bra ut nå - det er visstnok mange som mister, men det kan gå veldig bra neste gang.

Lykke til videre

Skrevet

Jeg er gravid i uke 10, og snart var de magiske 12 ukene der.. utrolig ekkelt at jeg ikke har merket at jeg har gått rundtmed et dødt embryo i flere uker :(

Skrevet

MA er en utrolig trist og fæl ting å oppleve, føler med deg. Håper du lykkes igjen snart og at det går bra.

Jeg har hatt 2 MA, men er nå i uke 27 og alt ser flott ut, hos meg var det stoffskifteproblematikk som var avgjørende.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...