sarpejenta87 Skrevet 4. april 2011 #1 Skrevet 4. april 2011 Vil takke fordi dere er så utrolig snille og tar dere tid til dette. Dere fortjener en takketale som er minst 1 meter lang ! Hihi. Ser at dere får utrolig mange henvendelser, og likevel blir de fleste besvart ! Det er helt fantastisk.. Tenk at dere faktisk er villige til å bruke fritiden deres på å sitte en evighet bare for å spå og gi svar ang det vi lurer på. Oss som dere faktisk ikke kjenner engang! Og selvom dere kanskje kan ta feil innimellom, så er gleden så stor når dere svarer. Dere gir mange av oss styrken til å prøve igjen. Dere er så koselige og hyggelige, og får isåfall MEG til å smile når dere skriver tilbake. Dere fortjener virkelig stjerne i boka ! Tusen takk igjen. Dere gjør en fantastisk jobb =D
HOPE08 Skrevet 4. april 2011 #2 Skrevet 4. april 2011 en liten takkemelding til dere som kommer med så koselige meldinger til oss <3 hehe <3 tusen takk sarpejenta87 veldig rørende å lese det koselige dere skriver til oss <3 hjelper veldig på når vi skal spå vite at noen faktisk setter så stor pris på hva vi gjør for andre en stor motivasjon det skal du vite
sarpejenta87 Skrevet 4. april 2011 Forfatter #3 Skrevet 4. april 2011 Hihi, dere fortjener takkemeldinger på det sterkeste ! Så mye dere gjør for oss så er det minste vi kan gjøre er å takke ordentlig <3
-mtp- Skrevet 4. april 2011 #4 Skrevet 4. april 2011 naw tusen takk det var veldig fine ord som eg tar fint i mot
sarpejenta87 Skrevet 4. april 2011 Forfatter #5 Skrevet 4. april 2011 Absolutt ingenting å takke for, for dere fortjener virkelig ros <3
håp_84 Skrevet 4. april 2011 #6 Skrevet 4. april 2011 Er helt enig:) setter stor pris når eg får svar:)d gir en ofte litt pågangsmot:)
sarpejenta87 Skrevet 5. april 2011 Forfatter #8 Skrevet 5. april 2011 Som sagt så er det ingenting å takke for ! Det er vi som skal takke <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå