Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er ganske stor, både generelt, men særlig over brystene. Med mine to første hadde jeg BabyBjörn bæresele, men babyene satt ikke noe godt i den når puppene mine "dyttet" dem bakover. Den gangen (for 8-10 år siden) fantes det ikke så mange alternativer, men nå er det jo en overflod av bæretøy.

Så hva foreslår dere at jeg prøver i stedet? Det må kunne brukes fra nyfødt. Jeg har sett litt på sånne ringslynger, men det er jo så mye forskjellig på markedet, så ...

Hva skal jeg velge når kurvene er så generøse?

:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke så ruvende i høyde, men tar det desto igjen på bredde ;) Vi har kjøpt sånn ringslynge. Har prøvd den ut p ei lita ei på 2 mnd og den virket veldig fin :)

Skrevet

Takk for tips! Jeg skal sjekke ut både det ene og det andre.

Men det har vel litt med hvilken måte man velger å bære babyen i bæretøyet på også?

Er det flere som har gjort seg noen erfaringer med bæretøy?

Skrevet

Hei

Jeg er ganske "generøs" over bringa og har litt mage også samt at jeg er lav, vi har ergobaby-selen og den fungerer veldig bra. Barnet sitter i froskestilling så ingen belastning på hoftene til babyen. Den passer også meget bra til mannen min, da den kan reguleres både i høyde og bredde (han er høy og tynn)

Skrevet

Heisann!

jeg brukte moby-wrap til gutten min, bæresjal. Jeg har STORE pupper. Mye mere behagelig enn baby-bjørn, den fikk jeg vondt i skuldrene av.

Skrevet

Både jeg å min mann er ikke av den typen som ser "sultne" ut å har slitt litt med samme problem, han har pondus å jeg er ikke så liten jeg heller. Baby bjørn var ikke noe soom passet for oss, å det der bære sjalet ente opp i en katastrofe.. (humrer å ser for meg vg reklamen)

Det som ble redningen for oss var meitai

http://www2.tettinntil.no/pages/instruksjoner_asiatiske.php

Selv har jeg syd den selv, men har brukt de samme målene som er på de som man kjøper ferdige..

Dette var det mest geniale jeg har kommet over, passer både til meg og pappan som er romslig i str å bestmor på 160 cm å 55 kg passer den også perfekt til.

Lykke til, til slutt finner du nok det du leter etter :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...