Gå til innhold

Stellebord/kommode

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om noen snedige stellebord/kommoder, som ikke koster all verden? Har lyst på en kommode/et stellebord med skuffer (og ikke stellebord uten skuffer). Også vil jeg gjerne at det skal være hvitt eller svart :)

Har sett litt etter kommoder rundtomkring, men passer ikke helt til målene på et stellebord, men kanskje ikke sååå nøye det, eller? (Men høyde og bredde bør kanskje være noenlunde?). Mange spm...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikea har noen stellebord/kommoder som man gjør om til vanlig kommode når stellebordperioden er over. Det virker jo som fornuftig bruk av møbelet.

Se f.eks. på Leksvik eller Hemnes:

http://www.ikea.com/no/no/search/?query=stellebord

Selv har jeg arvet den enkleste varianten fra Ikea som heter Sniglar og bare koster 198,-. Den har fått best i test pga at den er stødig og lav i pris. Jeg planlegger å ha koselige kurver under til bleier og klær osv.

Jeg planlegger heller ikke å bruke stellebordet mer når baby kommer til "kravlestadiet". Jeg opplevde dessverre med forrige barn at eksen (selvfølgelig!) mistet barnet ned fra stellebordet. Det gikk bra med den lille, men det lærte meg at bleieskift like gjerne kan gjøres på gulvet ...

Skrevet

Vi har kjøpt en kjempefin hvit kommode på skeidar til under 1000lappen,å den passer perfekt til å ha stellematta oppå:)

så har vi bare kjøpt en balje som vi har utenom til bading,kjempekjekt :)

Skrevet

Jeg har kjøpt min stellekommode på Barnas Hus. Den er hvit med skuffer og badebalje i, med stellematte opp på. Kan ta baljen ut og demontere stellematten når barnet er for stort, også er det med en ekstra plate man skrur på på toppen, så man har en vanlig kommode etterpå. Syns det var verdt 1999,- :)

http://www.barnashus.no/nettbutikk/detaljer/bade-stelle/stellekommoder/cam-stellekommode.html

Skrevet

Vi har stellekommode fra trekløver. Denne er litt dyrere kanskje, men verdt hver krone. Kjøpte den til førstemann og har nå lenge brukt den som vanlig kommode før vi nå satte på hjulene igjen og klargjorde som stellekommode med badekar osv. Den er i heltre, og er et flott møbel når stelleperioden er over :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...