Gå til innhold

Plutselig tungt å puste, svimmel og må sette meg ned eller helst legge meg ned. Gravid i 23.uke. Hatt det slik noen uker. Noen som vet hva det kan være?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ok, takk for svar. Var det jeg også tenkte egenetlig, men blodtrykket har vert stabilt hele veien og går på jerntabletter. Får ta meg en tur til legen. Kanskje jerntablettene er for svake eller noe.

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da kan du ha for mye blod, man kan bli dårlig av det og.

 

blodtrykksfall kan også være en årsak, man kan ha normalt blodtrykk innimellom til det faller. det kan man slukne av.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg plagdes veldig med det samme, og i følge min mor og bestemor går det i familien. Tok blodprøver, men alt var normalt, og legen sa at det er ganske vanlig. Ville ikke vært for nervøs, men ta det rolig så du ikke svimer av, og faller og slår deg (dere)for det igjen er jo skummelt. :)

 

Og så tar du det selvfølgelig opp på neste kontroll. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For mye? Hm, visste ikke at det gikk an. Er det farlig?

Nå skal jeg nå hvertfall ringe legen i morgen! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp mamma klarte det, man får bare veldig tykt blod. du blir enkelt bare tatt av jern-tilskuddet. men det er ikke ofte at man får dette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat dette har jeg slitt med i noen uker nå. Det er værst om morgenen og formiddagen. Mannen min sier jeg fungerer best mellom kl 14 - 18 *ler*

Jeg ble fullt sykemeldt, og må slappe av mye. Bare det å levere i barnehagen kan være vanskelig noen dager. Heldigvis er ikke alle dager like dårlige.

 

Alt er normalt hos meg. Har tatt ørten prøver. Jeg er nå i uke 27.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde det slik en periode når jeg var gravid,tilslutt ble jeg så svimmel,at jeg holdt på å¨svime av,da var det rett til observasjon på sykehuset,der de mistenkte blodpropp i lungene..........men det var heldigvis ikke det,selvom legene trudde det.

 

Så anbefaler deg,å ta kontakt me lege ganske fort.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...