Drømmefanger<3 Skrevet 4. april 2011 #1 Skrevet 4. april 2011 Endelig ble det fødsel og baby - 8 dager på overtid - 1.april kl.10.23! Kan ikke få fullrost jordmoren ved Ahus - hun gjorde fødselen til en trygg og fin opplevelse! En prektig gutt på 3950 g, og 52 cm. Godt å komme hjem til pappa og storebror - nå skal vi bare kose oss!
JenteOgGutterMamma! Skrevet 4. april 2011 #2 Skrevet 4. april 2011 Gratulere med prinsen! :-) Kooz dere masse i barselstida! :-) Klem fra
Fornøyd_3barnsmamma ;) Skrevet 4. april 2011 #3 Skrevet 4. april 2011 Gratulerer å mye Fint å høre at A-hus var bra. Jeg fødte min yngste på gamle A-hus. Skal føde der nå også
Leeenore+Lille i Magen Skrevet 4. april 2011 #4 Skrevet 4. april 2011 Gratulere så masse! 1.april baby å greier! Kos dere masse tiden som kommer
Mammamedmot Skrevet 4. april 2011 #5 Skrevet 4. april 2011 Gratulerer så mye Nå kan dere endelig kose dere hjemme som en hel familie. Har termin om 2 dager, og har fødeplass på A- hus. A-hus har fått mye skryt i det siste, så jeg er glad jeg har valgt det som fødeplass. Lykke til med det nye familiemedlemmet.
Linda :) Har født nr 2 <3 Skrevet 4. april 2011 #6 Skrevet 4. april 2011 Gratulerer så masse Gleder meg til det er min tur
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå