Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Sitter med positiv test i hånda nå. Klarer ikke helt å fatte det. Mitt 3. forsøk, og 3,5 år som prøvere!!!

Ber til høyere makter om at spiren/ spirene må klamre seg fast:)

Akkurat nå er alt slit glem,.. men jeg er forsiktig med å slippe all jubel løs. Er veeeeeeeeeeldig tidlig!!!!

Men akkurat nå er jeg vanvittig GLAD

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143103124-et-forsiktig-hurra/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så kjempe masse. :)

Krysser fingrene for deg at spiren/spirene klamrer seg godt fast :)

Skjønner at du er GLAD. Det er en utrolig følelse å teste positivt.

Hvor langt er du på vei?

Jeg skal på innsett av fryseegg i uke 15,gleder meg SÅ.

Dette er vårt 3 forsøk. 1 forsøk-fersk, 2-frys:positivt (mistet) og nå frys.

Igjen gratulerer :-D

Jeg ble litt satt ut nå, satt inn en lutinus tabellett og da var det ørlite farget slim på tuppen av staven da jeg tok den ut. Tenker jo med en gang at nå går det gale. Jeg har ikke hatt antydning til noe slik før nå. Har du hatt noe slim med farge? Kan jo selvfølgelig bare være at jeg skraper borti noe med staven og at det ikke kommer fra livmoren. Jaja får prøve å bare la det ligge og ikke tenke på det. Håper det ikke skal fortsette, da blir det lange dager. Orker ikke flere SA\MA'er! Hadde jo bestemt meg for at jeg ikke skulle bekymre meg, men det blir ikke enkelt om det skal være slik fra nå av....

Hei!!

Tror ikke du skal bekymre deg for det der,.... Jeg synes jeg hører at de fleste opplever litt blod/ farget utflod , og hvertfall når vi tar disse progresteron kapslene.. Jeg hadde en sånn farget slim på rugedag 8,.. har ikke sett noe etter det. Men kommer det ikke noe mer så hadde jeg tatt det hel med ro:):)

Dette skal vi klare !!!!! Jeg har også hatt en MA for 3 år siden,.. og en kjemisk gravididet for 2,5 år siden,.... så denne graviditeten SKAL ende i baby til jul,.... og det skal din også!!:=)

Jeg kjenner det er litt mer ømt å sette lutinus tabletten nå enn tidligere i rugeperioden,.. håper det er et godt tegn!!

Så utrolig deilig. Gratulerer så mye. Jeg synes jeg husker igjen nicket ditt fra sist jeg var sliter.

Veldig mange som tester positiv nå. Gøy.

Jeg har også hatt flere dager med litt mørkt, gammelt blod på Crinonestaven. (Ikke mye, men litt hver dag). Frika helt ut første dag, men sykepleieren på riksen sa det var helt normalt. Men sist jeg var ruger (ferskforsøk) opplevde jeg ikke noe slikt i det hele tatt - og det resulterte i en fantastik jente. Så jeg kjenner jeg ikke klarer å slappe helt av nå som det kommer bittelitt gammelt blod annenhver dag. Slitsomt. Men er superkvalm hele tiden, så så langt klorer nok spiren seg fast.

Mase lykke til :-

Annonse

Uff, selv om man har fått pos test skal man visst ikke slutte å bekymre seg merker jeg,...

Brunlig utflod i truseinnlegget i dag,.... lyyyyyserosa på papiret i går kveld...( bare bitelitt)!!!

Og føler meg absolutt ikke gravid i det hele tatt. Kun antydning til ømhet i puppene!!!

Får kjøpe meg noen tester i dag,....

Fikk beskjed om at jeg skal på UL i uke 17,.. synes det var litt tidlig jeg!!

Krysser fingrene for at spiren ikke slipper tak!

MEGAhurra fra meg!!

Jeg kjenner godt igjen tankene, man håper men tør ikke forvente.. Det er jo aldri godt å vite hva disse småblødningene er, men jeg husker iallefall at jeg hadde dem når jeg var gravid, husker også at jeg hadde mye vondt i magen i starten, var sikker på at det var menssmerter..

Det er en lidelse å gå sånn og vente, men samtidig så har det jo gått så bra som det kan hittil! Krysser alt som kan krysses og håper at spira klorer seg fast!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...