Gå til innhold

akupunktur og "morgen-kvalme-som-varer-hele-dagen"

Anbefalte innlegg

Hei

Er det noen der ute som har prøvd akupunktur mot kvalme? Jeg har i to uker (er i uke 8 nå) vært kvalm hele dagen (og da mener jeg HELE f... dagen, morgen, formiddag, ettermiddag og kveld). Var hos legen i dag og ble aktivt sykemeldt og hun foreslo akupunktur... Har fått time på onsdag, men i samtalens løp med akupunktøren så mente han at jeg kanskje måtte ha mellom 5-10 behandlinger før dette ble bra. (Akupunktøren er en flink mann, har hatt min dattera mi hos ham og hun ble helt bra etter kun to behandlinger) . Med så mange behandlinger blir jo kostnadene ganske store og kanskje vil det ta like mange uker som kvalmen uansett kanskje ville gitt slipp (uke 12)...

Noen med gode og raske resultater?

Fortsetter under...

Med meg hjalp ikke aku, men derimot så hjelper de sea bandene de selger på apoteket. Er det hyperemesis du har? Jeg har det og jeg tar kvalmestillende, postafen og afipran. det er ikke farlig så om dette går utover livskvaliteten vil jeg anbefale de. Postafen er uten resept, afipran er med. Jeg får postafen på resept for da får jeg det billigere og i større pakninger.

Akupunktur hjalp meg bra. Jeg var kvalm hele dagen, kom meg egentlig ikke ut av senga eller sofa'n i det heletatt. Nå har det gått over til bare morgenkvalme. Jeg hadde tre runder med nåler, 1-2 dager pause i mellom. Det var i uke 8. Det var helt klart verdt pengene. Nå kan jeg jobbe 50 % også:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...