Gå til innhold

Eksen min..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Etter det ble slutt mellom meg og eksen, har han ikke fått kontakt med meg. Jeg har fått beskjed fra politi og bryte all kontakt og holde meg unna han.. Så det er grunnen til at jeg ikke har prata noe med han..

 

Men nå etter uker, begynner han å si idiotiske ting til venner og famillen min. Og dette irriterer meg gruusomt!!

 

Burde jeg ta kontakt og be han slutte? Eller er det det han prøver å oppnå med det tullet han driver med?? Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre, men syns det går litt langt når han plutselig begynner å la ting gå utover andre.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Overse,overse,overse!

 

Dette er bare for å oppnå kontakt eller han lar bitterheten komme ut på den måten.De som kjenner deg,kjenner deg.Så dette hadde jeg bare latt blitt forbigått i stillhet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går utifra at det er gode grunner for at politiet ber deg holde avstand, så da ville nok jeg fulgt det rådet. Om han får vann på mølla så har han oppnådd det han ville og det hjelper ikke deg noenting..

 

Noen personer går det an å snakke med, men dessverre ikke alle.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

få dem til å gi beskjed om at hvis han ikke kutter ut så utvider du anmeldelsen.

 

X-en min forfulgte vennene mine, gav beskjed om at han blir anmeldt hvis han ikkekutter ut. å borte ble han. (han forfulgte dem for å nå meg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ingen anmeldelse ennå.. Men farlig nært..

Har veldig lyst å si ifra OM han fortsetter.. Men dumt å gjøre det motsatte av det politiet ber meg om..

 

Hi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...