www.sovehjerte.no Skrevet 4. april 2011 #1 Skrevet 4. april 2011 Hei Jeg var hos jordmor i dag og hun sjekket om hodet hadde festet seg. Noen hun sa at det mest sannsynlig hadde gjort. Men nå etterpå har jeg hatt sånn nedpress at det gjør vondt (hun måtte trykke ganske hardt for å sjekke...) Føles ut som jeg må på do både fremme og bak, men når jeg går på do så må jeg jo ikke det. Hva betyr dette? Alt gjør jo vondt - å sitte, å ligge, å gå... Jeg har følt nedpress før, men ikke på denne måten... Ikke så vondt. Går det over, eller holder det på sånn mot fødsel nå?
Linda :) Har født nr 2 <3 Skrevet 4. april 2011 #2 Skrevet 4. april 2011 Hei! Kan jo hende babyen ligger sånn til at h*n presser på spessielle nerver osv. Eller at h*n rett og slett skled litt lenger ned så det føles sånn.. Jeg kan noen ganger føle at hodet ligger mellom beina mine, hehe :-P Ikke særlig behagelig for å si det sånn..
www.sovehjerte.no Skrevet 4. april 2011 Forfatter #3 Skrevet 4. april 2011 Ja, jeg tenker jo automatisk at jordmor trykket på noe og så skled babyen på en måte lengre ned...Den stikkinga som kommer av å til, da tenker jeg at babyen presser på nerver. Men dette er liksom nedpress, altså magen er tung og det føles som om det presser både her og der, der nede Ingen andre som vet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå