Purr+Purrfect Skrevet 4. april 2011 #1 Skrevet 4. april 2011 Hadde jo tenkt til å sende ut takkekort for gavene vi fikk i barseltiden, men ting tar tid! Hehe. Er det rett og slett pinlig å sende ut så sent eller går det greit?
Miss Snow Skrevet 4. april 2011 #2 Skrevet 4. april 2011 Nei, herre min hatt! Om noen reagerer på det - DA er det ikke mye som kretser hos dem. Vi har lagt fram våre takkekort nå, får vel sende dem en dag. Og vår jente er fire måneder nå. Vi har da tross alt hatt mer enn nok annet å gjøre den siste tiden!
lillespire08+10 Skrevet 4. april 2011 #3 Skrevet 4. april 2011 Hehe, jeg har ennå ikke fått ut fingern og snupps er 5 mnd Jaja! Mange jeg ikke har fått takkekort av i det hele tatt, og det reagerer jeg ikke på heller.
stjertløvetann Skrevet 4. april 2011 #4 Skrevet 4. april 2011 Vi distribuerer våre takkekort i disse dager, og på torsdag er hun 6 mnd, så ja - det går helt greit å sende dem ut litt seint Men seriøst - de første månedene av babyens liv har man da andre ting å tenke på enn å lage takkekort, og hvis noen blir sure fordi de får takkekort for seint så får de bare bli sure
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå