Tøvsjura Skrevet 4. april 2011 #1 Skrevet 4. april 2011 Har termin om 14 dager (18.04) og lurer på når jeg kommer til å føde samt hvordan fødselen vil bli, varighet/lengde og lengde/vekt på tulla? Er nervøs for å få en like intens fødsel som med nr.2 for 2 år siden så gruer meg en del og er redd noe går galt 1.barn ble født 4 dager før termin - varighet: 4 timer fra aktiv fase/innleggelse på føden - gutt 3358 g og 50 cm, HO 34 cm 2.barn ble født 6 dager før termin - varighet: 5,5 timer fra aktiv fase/innleggelse på føden - jente 3134 g og 49 cm, HO 33 cm Jeg født 201288 Samboer 121083 På forhånd takk for svar (:
Gjest Skrevet 4. april 2011 #2 Skrevet 4. april 2011 heihei, må hente i bhgen nå, men skal se på deg i kveld når de små er i seng har ett barn mindre i kveld, så skal nok ha noe energi igjen på kveldingen hihhi
Tøvsjura Skrevet 4. april 2011 Forfatter #3 Skrevet 4. april 2011 Den er grei Skal forsøke å dytte tråden slik at du ser den i kveld Ha en fin dag
Tøvsjura Skrevet 4. april 2011 Forfatter #6 Skrevet 4. april 2011 Er så mange som skriver innlegg her inne at jeg bare må fortsette å dytte
HOPE08 Skrevet 5. april 2011 #8 Skrevet 5. april 2011 heisann får at du ikke har noen grunn til å bekymre deg . fødselen vil gå bra får opp at du vil få 2 dager før terminen. vekta er rundt 3200g lengde 44cm -45 cm det er det jeg får opp .lykke til
Tøvsjura Skrevet 5. april 2011 Forfatter #9 Skrevet 5. april 2011 Takk for at du tok deg tid til å svare, BeskyttetAvEngler Håper du har rett, tror jo innerst inne at alt kommer til å gå knirkefritt, men er likevel ganske engstelig. Blir spennende å se om tulla har de målene du fikk opp Takk for lykkeønskning
Gjest Skrevet 5. april 2011 #11 Skrevet 5. april 2011 har ikke glemt deg, men er blitt syk ,så må bare samle meg litt igjen før jeg er tilbake her å spår.. ha en fin kveld!
Gjest Skrevet 6. april 2011 #12 Skrevet 6. april 2011 hei, jeg er utrolig dårlig på vekt og lengde, og akkurat nå bruker jeg bare kortene også,. men får opp den 15 på deg, tror nok fødselen går rimlig fort som med de andre, men føler absolutt ikke noe negativt eller at noe går galt ) føler en frisk og flott lita jente som kommer til dere og ser nok for meg at hun blir i samme str som storesøster om jeg skal føle noe på str masse lykke til!
Tøvsjura Skrevet 6. april 2011 Forfatter #13 Skrevet 6. april 2011 Takk for at du tok deg tid til meg, WhiteLily Skjer mye rart med kroppen min for tiden så tror gjerne at hun blir født før termin, ja. Håper du har rett og at fødselen er kort og grei, det er dèt jeg håper på i allefall Blir spennende å se om lillesøster er på omtrent samme størrelse som storesøster da, kommer med tilbakemelding etter fødsel Takk for lykkeønskning og igjen, takk for titten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå