Gå til innhold

Sitter å prøver å tvinge i meg en noka shake, finnes det noen bedre varianter?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er nå igang med prosjektet med å gå ned i vekt, og skal prøve meg på et par shaker til dagen i tillegg til lavkarbo for å få litt kickstart og motivasjon, har 25 kilo som skal av!

 

Første shaken jeg smaker på nå, og huff så kvalmende...

Har kjøpt smaksprøve på blåbær og jordbær også. Denne jeg tvinger i meg nå er vanilje.

 

Så hvilke shaker er ok i smak?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg drakk nutrilett før, jeg syns den var okey. Men så prøvde jeg noka å den bare elsker jeg! Men jeg syns sjokolade er best. Evt. vanilje blandet med jordbær.

 

Allevo smaker dritt, hvertfall den jeg har smakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns jordbærsmaken er den beste i de fleste merkene!

 

Jeg syns den blir kvalmende med vanlig melk, jeg blander med mest rismelk, og litt havremelk. Tar i 3-4 isbiter og blander med stavmikser, så blir det en god milkshake ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lager som regel en blanding med 1/3 sjokolade og resten vanilje. Det er faktisk slett ikke værst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan anbefale Herbalife sine. smaker veldig godt og inneholder det du trenger av vitaminer og mineraler :) Jeg har brukt det i i over et år, også som kosttilskudd under svangerskapet (er i uke 36+2). Hvordan du bruker produktet kommer jo ann på hva målet er (opp i vekt, ned i vekt, trening, kosttilskudd osv..)

 

gå inn på www.herbashop.no og skriv inn aksesskode 0386 så kan du finne mere informasjon om produktene.

 

Min favoritt er tropisk smak. den kan mikses med mange forskjellige jus som gir forskjellig smak. Er og ypperlig til å lage smoothies av :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spise vanlig mat! Da er det størst sannsynlighet for at du beholder vekten etter reduksjon.

 

Og hvis du vil ha en kickstart - snakk med legen din ifht å få resept på piller som gjør at det hele går litt fortere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan du ikke heller ta to knekkebrød med kokt skinke, agurk og paprikaskiver på? Ikke flere kalorier, smaker mye bedre og gir magen noe å jobbe med!

 

Men om du absolutt vil ha i deg måltidserstattere så er barene mye bedre enn shakene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...