Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Beklager ekkle detaljer. men jeg var på do i stad. og av vane så ser jeg alltid på papiret. der var det en del tykk masse. som en glassmanet aktig konsistent.. helt gjennomsiktig...

kommer litt posjonsvis.. I går hadde jeg en del stølhets følelse nederst i magen. i natt var nurket helt gal inne i magen. som en stor tennisball som spratt fram og tilbake.

I dag har jeg da følt litt mensen murring aktig følelse. og vært mye på do. løs avf..

Kan dette være tegn på at det skjer noe snart?..

Er i uke 40 nå. termin på torsdag..

kjenner jeg blir litt nervøs:S

Håper noen kan svare meg eller dele sine erfaringer med meg:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slimproppen min gikk på termindagen, det er nå 9 dager siden. Tror nok ikke det er noe fasit i det hele tatt, viser vel bare at det skjer noe/modning, og det er ikke så rart siden du er så nærme nå.

Ønsker deg uansett lykke til, håper du slipper å vente så lenge som meg...:)

Skrevet

Hei! Dette høres veldig lovende ut :) I mitt første svangerskap hadde jeg en sånn slimklump som deg som gikk over to dager. Tredje dagen var guttungen ute :) Masse lykke til med fødsel :)

Skrevet

håper det skjer noe snart.:).. lykke til til deg også:)

Skrevet

takk:).. føler litt nedpress også. men den mensen følelsen. vis dere skjønner hva jeg mener. det er normalt det?.. :S

Skrevet

Mensen følelse er helt normalt, er nok mest sannsynelig modning og at ting gjør seg klart. Du får holde oss oppdatert om det kommer noen gode rier, hehe :) Spennende dette da!

Skrevet

Hei! :-)

Det kan nok helt klart tyde på at det er like før fødselen starter! :-)

Detr er bare med nr. 1 at jeg har sett hele slimproppen har kommet og det var ca 2 - 3 dager før hun var ute, ellers så har slimproppen bare kommet litt og litt i dagene før fødsel! :-)

Spennende!

Lykke til fra

Skrevet

er det sånn at slimproppen må inneholdet spor av litt blod for at det skal skje noe snart?.. Har lest en del på nettet og der står det at det burde inneholde litt blod. for at det skal skje noe snart.. eller er det bare tull?

Skrevet

Beklager manglende kunnskap om slimpropp (da jeg aldri så noe til den i min første fødsel), men jeg vil i hvert fall tro at den løse avføringen (sammen med alle symptomene) tyder på at noe er på gang. Ring føden du, og lykke til! Ikke gru deg: en fødsel er en helt naturlig hendelse (sier ei som fødte uten noe smertestillende), og er helt fantastisk å få ungen i armene etterpå;)

Skrevet

Slimproppen min gikk da jeg var 39+3, hadde masse murringer hele uka, 2 netter med rier,løs mage, men måtte settes igang av sykehuset 40+6 og han ble født i uke 41.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...