flypapir Skrevet 4. april 2011 #1 Skrevet 4. april 2011 Jeg er altså 10 dager over termin idag. Om ikke noe skjer av seg selv blir jeg satt igang onsdag. Nå ringte nettopp mannen. Han er på vei hjem fra jobb, kvalm og i dårlig form... For en super timing! Man kan jo ikke ha med en spysjuk mann på fødestua?! Hjelpes, håper virkelig dette går raskt over!
Malia Skrevet 4. april 2011 #2 Skrevet 4. april 2011 Skjønner godt frustrasjonen din. Men det er jo mange som føder uten mannen/pappan til stede så du klarer det nok også, om han ikke skulle bli frisk. Kansje du har noen andre i familien som kan støtte deg?
April-11+ en til? Skrevet 4. april 2011 #3 Skrevet 4. april 2011 Stakkar du holder ut enda du også, nå må det vel skje noe med oss snart... Får bare satse på at han kommer seg til fødselen, hjelper med ingefær og sove litt kanskje, han er vel spent og klart for nytt familiemedlem han også, kanskje han bare trenger litt hvile:)
Mia2011 Skrevet 4. april 2011 #4 Skrevet 4. april 2011 Misforstå meg rett, men han skal vel være veldig syk for å ikke orke å være tilstede?? kan aldri tenke meg han blir nektet adgang med mindre han er veeeldig syk.. og vi vet jo hvor syke menn er i forhold til oss kvinner Du må jo bare krysse fingrene for at du ikke blir rammet av det selv
flypapir Skrevet 4. april 2011 Forfatter #5 Skrevet 4. april 2011 Jaja, mannfolk pleier å bli litt ekstra syke, men han er faktisk syk denne gangen. Kom hjem fra jobb og gikk rett for å spy. Nå er han henvist til enerom med bøtte Han har også feber, ikke høy, men 38.3 nå (høy nok til mann å være)... Niesen vår, som vi var sammen med i helgen, har også blitt syk med feber og oppkast. Så nå gjelder det bare å krysse fingrene for at jeg og ungene holder seg friske. Litt usikker på hva som skjer om fødselen nå starter. Tenker å høre hvordan føden stiller seg i forhold til smitte osv. Har hvertfall alliert meg med ei venninne i kveld/natt Er jo ingen krise dette her, men synes igrunn han har funnet et utrolig dårlig tidspunkt å bli syk på...
Pingo80 Skrevet 4. april 2011 #6 Skrevet 4. april 2011 Herregud, stakkars deg. Er det mulig å ha sånn uflaks. Krysser fingrene for at du og ungene holder dere friske, og at gubben blir bra til fødselen setter i gang. Lykke til, hold motet oppe :-) Tenker på deg.
Leeenore+Lille i Magen Skrevet 4. april 2011 #7 Skrevet 4. april 2011 Hehe, var litt morsom den siste setningen din: "han har funnet et utrolig dårlig tidspunkt å bli syk på.." Stakkar, han har sikkert ikke lyst til å gå glipp av noen fødsel. Håper han blir frisk TVERT og at han får bli med på fødselen. Men skjønner godt om du (og han) ikke vil at han skal være der om han er spysyk liksom (pga smitte som du sier).. Lykke til:) ikke lenge igjen du nå da
madremia Skrevet 4. april 2011 #8 Skrevet 4. april 2011 stakkars, stakkars deg. Ikke bare går du der over tiden, men nå dette. Det blir fantastisk når sola skinner og du er over alt dette og babyen ligger i bagen sin og hele familien nyter en varm sommerdag. Husk, kommer den dag! Onsdag rekker mannen din. La ham bare ligge rett ut . Så er kunsten å holde seg unna ham da.. Og at søskenene ikke smittes. Veldig mange som har spysyke nå om dagen , men har inntrykk av at alle er friske etter ca ett døgn. TRØSTEKLEM
flypapir Skrevet 4. april 2011 Forfatter #9 Skrevet 4. april 2011 Takk for støtte jenter, det kommer godt med selv om vi nok overlever dette også Mannen ligger nå rett ut og får ikke komme i nærheten av oss andre. Jeg er innom med jevne mellomrom, men noe langvarig selskap får han nok klare seg uten stakkars. Har 39 i feber nå, så spørs om dette går over så fort som vi ønsker. Får nok bare ta tiden til hjelp og se det an. Tiden går jo uansett fort med to andre små flaksende rundt her! Så da er min plan å bare fortsette med det jeg kan ekstra godt, nemlig å la være å føde på noen dager! Håper dere andre har en strålende kveld og at det blir litt action på dere andre som venter på rier
Pingo80 Skrevet 5. april 2011 #10 Skrevet 5. april 2011 Hvordan er det med dere, flypapir? Tenker på deg og håper du holder deg frisk og ikke føder før gubben er på beina
flypapir Skrevet 5. april 2011 Forfatter #11 Skrevet 5. april 2011 Hei, så koselig at du tenker på oss Her er i grunn alt vel. Mannen har ikke spydd siden igårkveld, men har enda litt feber. Sier selv han er på bedringens vei, så det lover godt. Han må holde seg på ett rom da, må si jeg er litt småhysterisk for smitte disse dager Er heller ingen tegn til fødsel i nær fremtid, så vi satser på at han er frisk og rask i morgen slik at han kan være med på igangsettingen. Rart hvordan man har en tendens til å tenke worst case, men så ordner det seg jo stortsett allikevel! Og du Pingo; du får hilse på om du også dukker opp på føden iløpet av de nærmeste dagene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå