Gå til innhold

syns synd på henne....

Anbefalte innlegg

jeg må ærlig innrømme at jeg syns veldig synd på hun som nå er sammen med xen min..

stod her en dag og så på dem da jeg kom over dem i butikken. han behandler henne som dritt. akkurat som han gjorde med meg. hun er ganske så hyggelig så det er litt hardt å se at han holder på sånn med henne også.

psykopat er vel det rett ordet å sette på en som er snill ovenfor andre men som slår,skriker og truer så fort man kommer hjem.

nei huff.. måtte bare få det ut.. jeg kan jo ikke si noe til henne heller.. da er det jeg som får bråk igjen. han er barnefar til min eldste så må liksom være "snill og grei" mot han..

men den dagen hun forteller at de skal ha en liten en sammen(de har planlagt det) da kommer jeg nok til å fortelle henne at det vil være hennes største tabbe i livet.

sånn føler jeg det. jeg elsker lillegutten min over alt på jord men han fortjener en annen pappa.

nei huff.. måtte bare få det ut.. er liksom ingen å snakke med dette om..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143102688-syns-synd-p%C3%A5-henne/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syns du ikke det er mer fair ovenfor henne at du faktisk advarer henne FØR hun sitter i klisteret, sånn at hun slipper å få barn med denne sjarmøren?

Ikke glem at selv om foreldrene går ifra hverandre så skal faktisk barna vokse opp med begge to. Tenk på hva du utsetter henne og det nye barnet for. Du kan jo prate med henne på en ordentlig måte sånn at du ikke blir sett på som en sjalu eks som bare er ute etter å lage bråk?

"men den dagen hun forteller at de skal ha en liten en sammen(de har planlagt det) da kommer jeg nok til å fortelle henne at det vil være hennes største tabbe i livet."

... enten sier du det før hun blir gravid, eller så holder du deg for god til å si noe. Om du sier det etterpå, så er du ikke annet enn ei smålig, selvgod skitkjerring.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...