Gå til innhold

haha lurer på enda en ting i flytteprosjektet mitt!! er så mange puslespillbiter som må falle på plass phu!!

Anbefalte innlegg

noen som får noe opp på når mine to små får barnehageplass? det må jo seff være sånn at vi voksne er i jobb også ellers går det jo ikke økonomiskt.. MEN snakket med helsesøster i dag og hun anbefalte meg å få mellomste i bhg så fort som mulig og vil skrive et anbefalingsbrev med søknaden hennes... sååå hva tror dere jenter??

hun i midten er født 230309

takker og bukker :))))

Fortsetter under...

jeg får opp at han begynner å jobbe i juni :/ ikke fort nokk kanskje ? :S men får opp at dere får det som dere vil :) og at dere vil stor kose dere i mange mange år framover <3

joda suppa, juni er perfekt!! vi flytter jo til oslo 1. juni, så om han finner noe da og ikke til neste år så er jeg verdens lykkeligste!! vi trenger litt medgang etter noen tunge år, så nå får jeg trua!!

takk takk super happy for at du så på oss ♥

Annonse

Hei snuppa:)

Slapp av! det er en ordre!;) hehe, neida. jeg får bare så utrolig "høye" skuldre når jeg leser innleggene dine nå. kjenner hjertet banker og leser fortere og fortere! Føler virkelig at du burde slappe av og lene deg litt bakover!;)

Pakk, søk bhg, søk jobb og alt det, men bruk litt tid på å slappe av også. Jeg tror dere kommer til å få alt til å gå i hop! Dere får det til, men midt oppi dette må du også klare å bare være deg!;)

Pust ut, len deg bakover og lukk øynene litt...

Så kan du begynne igjen;)

Klems

tusen takk kjære *lille blomst*

skulderene er snart over ørene, selv om det ikke er fysiskt mulig!! men er så sliten også, mannen er et styr uten like, og ja KAV OG KAV OG KAV hihi og sier jeg noe på det så er jeg vanskelig og lite interessert :/ så nå mister jeg snart lyst på hele mannen :/

ikke kan jeg koble han ut litt heller for da får han panikk.. så håper bare det går seg til når han er tilbake...

varm klem

(og alle dere som jeg skulle se på i kveld, det går ikke, hodet er ikke skrudd på rett, så prøver igjen i morgen!)

det er masse stress når dette kommer opp :P men dere får det til å gå opp og dere får masse glede fra høsten av :) Jobb får dere begge også bhg plass :) Kansje jobb litt i den bhg som unga går i? noen ekstra vakter der og "jobb for bhg-plass" er også noe som kommer opp :)

Skal se på deg i morgen jeg, jeg skulle gjøre det i dag, men jeg har hatt hodepine, småkvalm, lett i hodet og dautrøtt så det har da ikke vært noe med meg :-/ Er ikke influensa for det er det ikke rundt oss her, så jeg vet da søttan jeg - kanskje det er alderen og at overgangsalderen begynner å komme snikende, uuusssjjj :-(( hehe

Og en annen ting!! JEG GIKK EN LAAANG TUR I MORGES! Og har drukket masse vann, fikk en kjempegod energi etterpå og det var bare så deilig! Så du og zazzy hadde nok rett i å sparke meg ut, men heldigvis var venninnen min med så jeg fant hjem igjen hehe :-P

JuniorMonsenKlem

tusen takk -mtp-

sitter her å stor tuter for jeg er så sliten av hele greia! nesten bare lyst til å trekke meg og bli boende her jeg er nå, hvor er angreknappen????

huff, men det går seg nok til. jeg må bare finne en måte å ha tillit til at det ordner seg..

takk igjen!!

god kveld i stugo frk monsen ;)

det går fint, her er alt som det er ; chaos *ler mellom tårene*

jeg gikk også tur i dag gitt, var godt, men vet ikke om det kommer til å gjenntas med det første hehe fant veien helt hjem uten hjelp av lillegutt eller kart og kompass hihi

kan det være en spire som gir deg plager da snuppelura? tenkte jeg skulle se på deg i kveld, men nå er huet helt skrudd på feil så tar det i morgen :)))

stor varm klem

hehe kjenner din energi rundt det :( ikke noe bra men alt kommer til å ordne seg snuppa :)

Ha troen på deg selv og ikke la tankene ta overhånd over allt det negative... masse lykke til :D

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...